Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. október 18., csütörtök

35. Fejezet

*Chelsea szemszöge*
Beléptem a nagy bejárati ajtón, előttem pedig Doyel köszönt a többieknek. A srácok mosolyogtak, és újból köszöntek. Örültek, hogy visszajöttem.
Villámgyorsan körültekintettem a szobán, és azt az egy embert nem láttam, aki miatt főleg visszajöttem. Liam észrevette, hogy kissé csalódottá vált az arckifejezésem, ezért vigyorogva mutatott az emeletre. Azonnal leraktam a táskám és az egyéb cuccaim, és felszaladtam az emeletre. Louis szobájából halk hangok szűrődtek ki. Meg akartam lepni, ezért kopogás nélkül nyitottam ki az ajtót. Háttal ült nekem, és szorgosan gépelt.
-Bejöhetek? - kérdeztem szégyenlősen, és a már nyitott ajtón kopogtam kettőt. Rögtön megfordult, és akkora vigyor terült el az arcán, hogy szinte a szája sarka a szép kék szemeit érintette.
-Hát te? - kérdezte, és megölelt. Arcát nyakamba temette, és csókot lehet a nyakamra.Beletúrtam a hajába, és megszólaltam.
-Doyel utánam jött...
-Mit mondott? emelte fel a hangját, és elengedett. Szemei szikrákat szórtak, és a mosoly is eltűnt az arcáról, helyette inkább haragot, és dühöt láttam rajta.
-Megengeded, hogy végigmondjam? - bocsánatkérőn bólintott, és lehajtotta a fejét. Kezei még mindig ökölben voltak. - Bocsánatot kért! - hirtelen felkapta a fejét, és megdöbbentést olvastam le az arcáról. - Kérlek ne haragudj rá!
-Tényleg bocsánatot kért?
-Nem Louis, vicceltem. - hangomból gúny hallatszott, aztán picit elnevettem magam.
-Jól van na! Örülök, hogy kibékültetek. Majd én is beszélek vele. De akkor is övön aluli volt, amiket csinált!
-Igaz, de őt is meg lehet érteni. De most inkább hagyjuk a témát, rendben?
-Rendben. Csinálunk valamit?
-Film?
-Oké, te válassz, tudod hol vannak a DVD-k, én addig hozok fel kaját meg ilyeneket.
-Rendben.
Nekiültem a milliónyi lemez válogatásának, majd találtam egyet és félreraktam.
Louis egyensúlyozva jött be a szobába, majd lepakolta a felhozott nasit, és üdítőket. Beraktuk a filmet, és összebújtunk az ágyon.
A talált film végül elég uncsi lett, ezért az álmosság legyőzött, és Lou vállán aludtam el.

*Allissa szemszöge*
A többiekkel a kanapén ültünk, én Liam vállára hajtottam a fejem. Nem sok idő telt el a veszekedés óta, de Chelsea és Doyel már vissza is jöttek. Chels már ment is Louis-hoz, Doyel pedig leült hozzánk és beszélgettünk. Nem sokáig, mert utána Niallnek és Zaynnek az a remek ötlete támadt, hogy ne csak unalmas üldögéléssel töltsük ezt az estét, ünnepeljük meg, hogy Doyel itt van. Tettünk ki, chipset, perecet, üdítőt és pár alkoholos italt is. Liam Zaynnel, beszélgetett egy darabig, aztán velem táncolt. Csodálom hogy Louisék nem jöttek le, a zenére. A tánc után csatlakoztam az asztalnál ülő Doyel-hez és Niall-höz, és tölöttek nekem is valamit. Nem ellenkeztem, megittam, ahogy még az utána következő párat is, jól éreztük magunkat, kicsit talán túl jól. Felkeltünk és átmentünk hárman a "táncparkettre" vagyis a nappaliba és táncoltunk, míg fel nem buktam. Vagyis csak majdnem. Liam elkapott.
-Dárgám, kicsit talán sokat ittál nem? -tartott a kezében, és mosolygott Li-
-Hát lehet, de nem olyan sok ez! Hidd el! Tök jól vagyok.
-Elhiszem, de jobb ha inkább felmegyünk! -karolta át a derekam- Na gyere! -mondta és a lépcső felé vettük az irányt-
Felérve, Liam szobájába mentünk, ahol betett az ágyba, és betakargatott. Mellém feküd és beszélgettük még egy kicsit.

*Liam szemszöge*
Miután felvittem Allissát, és befeküdtünk az ágyba még beszélgettünk. Nem sokat mert Lis eléggé sokat ivott, és alig tudott kinyögni egy normális mondatot.
-Hé, Liam! Nem megyünk le a többiekhez? Hallom, hogy megy a zene! Tutira hiányzunk nekik. Szerintem nem is buliznak. Nélkülünk biztos nem!
-Nem, nem megyünk le! Nyugodj le kicsit, biztos feltalálják magukat nélkülünk is!
-Én nem hiszem! Te, meg én vagyunk a buli lelke. Javíts ki ha tévedek, de nem tévedek!
-Lehet, hogy mi vagyunk de most nem megyünk le. Próbálj meg lenyugodni, és aludni.
-Rendben de, szerintem akkor sincs nélkülünk buli.
-Hiszek neked, de próbálj meg aludni.
-Jóó...de Liam,
-Igen Lis?
-Én téged nagyon, de nagyooon szeretlek! -mondta úgy elhúzva az o-t amennyire csak tudta, mert ahogy kimondta elaludt-
-Én is! -válaszoltam, és egy puszit nyomtam a homlokára, majd megpróbáltam én is aludni.-

2 megjegyzés: