Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. december 9., vasárnap

42.fejezet

*Allissa szemszöge*
Reggel kiabálásra keltünk fel Liammel. Vagyis én. Szerintem ő már régebben fent volt, csak nem akart lemenni. Nyomtam egy puszit az arcára, és lassan kikászálódtunk az ágyból. Tudtuk, hogy muszáj lesz lemennünk, mert ha nem most, akkor később úgyis megkapjuk a lecseszést Paultól. Már a lépcsőn láttam, a többieket. A kanapén ültek, Paul pedig előttük állt és ordított. Nem akartam, hogy velem is ordítson, de muszáj volt odamennünk a többiekhez, Paul bácsinak pedig igaza volt. Clodagh a fotelben ült, látszott, hogy ő sem örül túlságosan, de mi lehuppantunk a többiekhez.
-Nem hiszem el, hogy ezt csináltátok! Mondtam, hogy kerüljétek a feltűnést, de te természetesen nem tudtátok elkerülni. Mi volt az oka? -kérdezte Paul bácsi-
-Hát, tudod, van az a fiú, George. Rám mászott, Zayn pedig csak segíteni akart...-mondtam-
-Ezt nem teljesen értem...
-Hát szóval, George felkért táncolni, én meg elmentem vele...És utána rám mászott, Zayn meg odajött, és behúzott neki, amitől George a földre esett vérző orral.
-Miért Zayn?
-Mert Liam, nagyon bedühödött én pedig lefogtam, de Zaynt nem figyeltem...-mondta Chelsea-
-Szebben nem lehetett volna elintézni?
-Paul...részeg voltam.
-Akkor is. De miért mentetek el? És mégis mi vitt rá arra, hogy részegen vezess?
-Nem tudom, csak megfogtam Allissát és elvittem. Ő pedig még nem tud vezetni, abból sem sült volna ki jobb.
-Azt ugye tudjátok hogy benne voltatok a tévében, és még benne is lesztek. Arról pedig ne is beszéljünk, hogy az újságok is megírták..
-Nem ezt akartuk. -mondta Niall-
-Hát én se akartam, hogy ez történjen, de most már késő.
-Sajnáljuk...

*Chelsea szemszöge*
Amikor megkaptuk a lecseszést Lou-val felmentünk a szobámba és csak bámultunk ki a fejünkből. Botrány lesz...
-Szerintem felmegyek twitterre, megnézem mi folyik ott... Használhatom a géped? - kérdezte Lou, és felült az ágyról.
-Persze, használd csak... - mondtam és elfordultam, és pihenni próbáltam.
Pár perc múlva Louis félretette a laptopot, és hátulról átölelt.
-A rajongók kibuktak, Allissát szidják, mert kiderült, hogy mi történt a klubban George-dzsal, és azt állítják, hogy megcsalta Liam-et.
-Istenem...
-Szerintem Lis nem lesz a directionerek kedvence.
-Szerintem se.
Csak bámultunk ki a fejünkből és amikor már majdnem elaludtunk megcsörrent a telefonom, én pedig nagy nehezen kimásztam az ágyból...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése