Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. november 27., kedd

41.fejezet

*Allissa szemszöge*
Zayn berángatott a kocsiba, ő pedig a szinte azonnal a gázra taposott. Nem tartottam jó ötletnek, hogy így vezet, de ha akartam volna se tudtam megakadályozni, mert még nem lehet jogsim. Gyorsan vezetett, nem tudtam eldönteni, hogy azért mert dühös, vagy azért mert részeg. A város fele mentünk, szombat este, tele van rendőrökkel a város. Szirénát hallottam, már tudtam hogy baj lesz. Nem voltam részeg, de azért én is ittam egy keveset, egyikünk se fog ebből  jól ki jönni.
-Zaynie, lassíts. -mondtam kérlelő hangon-
-Ugyan mi baj történhetne?
-Hát, izé, te részeg vagy, én nem tudok vezetni, kell ennél több? Különben is jön mögöttünk a rendőr. Húzódj félre..
-Jaj, blablabla. Mindig a szabályok, nem szeretem őket.
-De kérlek. A kedvemért!
-Jó, de csak mert te kéred. -lassított le az autóval és félrehúzódott, forgalmas úton voltunk, pont egy menő szórakozóhely előtt álltunk meg, a rendőr pedig egyre közeledett az autónkhoz-
-Szálljanak ki kérem! -mondta az úr- Fújják meg a szondát. Jogosítványt forgalmit.
Zayn megfújta, bár anélkül is meglehetett állapítani róla hogy ittas, majd én következtem, a szonda most sem tévedett...Odaadtuk amikét kért és még kérdezett még pár dolgot. Láttam hogy Zayn nincs túl jól, de talán elkiabáltam még ha csak magamban is mondtam. Zaynie egész napi adagja, a rendőr cipőjén landolt. Egyszerre éreztem magam kínos helyzetben, és sajnáltam Zaynt. Az úr rám pillantott, miközben próbáltam Zaynienek segíteni, amire én csak annyit mondtam hogy, megkérem egy barátomat, hogy jöjjön el értünk. Kikerestem Louis nevét, majd tárcsáztam. Alig csengett ki hármat, már is felvette.
-Ti mégis hol a fenében vagytok?! Gyertek haza, azonnal. Mindenki értetek aggódik. Liam teljesen ki van. -emelte fel a hangját Lou, szinte azonnal-
-Mennénk mi, de tudod, az van, hogy Zayn részegen vezetett, és lekapcsoltak minket. Kérlek küldj értünk két embert, hogy haza tudjuk vinni Zayn kocsiját is!
Miután megadtam a címet, már el is indultak. A rendőrúr megvárta, míg eljönnek értünk. A hely tele volt emberekkel. Néhányan azonnal felismertek minket, és fotókat is készítettek. Előre látom az újságok címlapját: "Liam Payne barátnője és Zayn Malik ittasan vezettek, és rárókáztak egy rendőr cipőjére...". Paul bácsi ki lesz akadva, direkt megkért minket, hogy kerüljük a felhajtást...

*Chelsea szemszöge*
Az egész klubot átvizsgáltuk Zayn és Lis után, de nem találtuk őket, ezért hazajöttünk, meg vártuk, míg haza nem érkeztek. Mindannyian a nappaliban ültünk, és vártuk az ajtó nyílását, de azt hiába vártuk... Rettentő idegesek voltunk, és nagyon aggódtunk miattuk.
Lou-val szorosan összebújtunk a kanapén, és a fejemet a vállára hajtottam. Könnyeimet alig tudtam visszatartani, már majdnem megeredtek, mikor rezgést éreztem a combomnál. Egyből arrébb csusszantam, hogy könnyedén ki tudja venni a mobilját. Mikor megpillantotta a kijelzőt elvigyorodott.
-Lis az! - mondta, mire mindenki a közelébe jött, hogy hallja mit mond, de sikertelenül, ugyanis semmit sem értettünk abból, hogy Lis mit mond. Mikor  letette a telefon végre elmesélte a beszélgetést:
-Allissa volt az, Zayn részegen vezetett, lekapcsolták őket, és kell két ember aki elmegy értük. Mivel Liam kivételével mindenki ivott, szólnunk kell Paulnak...
-Ki fog minket nyírni...
-Igen, de nem hagyhatjuk őket ott.
-Szólok neki én, talán velem elnézőbb - mondtam, mire a többiek egy kicsit boldogabbak lettek. - Úristen, ez maga az öngyilkosság lesz. Már alszik, és fel kell keltenem.
-Hát... Sok szerencsét! - veregette meg a vállam Niall, majd visszaült a kanapéra. Én felmentem a szobájába, és jó hangosan bekopogtam, mire mocorgást hallottam odabentről.
-Paul bácsi! Paul bácsi! - emeltem fel a hangom, hátha felkel rá.
-Igen? - kérdezett vissza kómásan.
-Van egy kis probléma...
-Mit művelt már megint az az öt marha?
-Az a helyzet, hogy érte kellene menni Zayn-ért és Lis-ér...
-És ehhez miért kellek én?
-Liam kivételével mindenki ivott, és 2 ember kell, mert el kell hozni Zayn kocsiját is, mert hát... részegen vezetett, és lekapcsolták.
-Micsoda?! - kiabált vissza, majd dühöngve kijött a szobából. - A fiúk lent vannak? - bólintottam, mire ő leviharzott a lépcsőn hozzájuk. - Ugye tudjátok, hogy mekkora botrány lesz ebből?! - a fiúk bólintottak. - Felöltözök, és indulás! De nagy bajban vagytok!
Mikor visszaért Paul és Liam Lis-ékkel, gyorsan összeölelkeztünk, és vártuk a lecseszést.
-Majd holnap megkapjátok a magatokét! Most mindenki nyomás lefeküdni, a vendégszobák tudjátok merre vannak! Most túl részegek vagytok ahhoz, hogy komolyan vegyétek amit mondanék. Na nyomás! - mondta, mire mindannyian szófogadóan kullogtunk fel az emeletre, és igaz, Lou-nak a vendégszobába kellett volna menjen, ő mégis hozzám jött, úgy, mint Liam Lis-hez.

Sziasztok:) Mivel kommenteket nem nagyon írtok, és a 4 szavazat is viszonylag gyorsan meg van, így ahhoz, hogy újabb rész legyen, vagy 6 szavazat kell, vagy 4 szavazat és egy új rendszeres olvasó! 

2 megjegyzés: