Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. szeptember 1., szombat

28.fejezet

*Harry szemszöge*
Reggel mindannyian korán keltünk, mert Alan Carr műsorában léptünk fel. Kicsit késében voltunk így siettünk. Ahogy odaértünk, a sminkszobába mentünk. Egy nagyon csinos nő, Anabelle kezdte az arcomat festeni.
-Csinos vagy ma! -mondtam neki-
-Köszönöm! -válaszolta mosolyogva-
A műsor után Alan megkínált minket egy kis harapnivalóval az egyik szobában, én addig visszamentem Anabellehez.
-Szia Anabelle, tudod már mondtam, hogy jól nézel ki...Meg adod a számod? Szívesen felhívnálak valamikor..
-Jajj Harry, köszönöm, igen megadom.
A számcsere után, visszamentem a fiúkhoz, majd hazaindultunk. Alig léptem be a ház ajtaján, már elő is kaptam a telefonomat, hogy Anabellet tárcsázhassam. Szinte rögtön fel is vette, így vettem a bátorságot, és elhívtam egy randira ma este. Megadta a címét, én pedig 7-re érte megyek. Egy darabig Niallel videojátékoztam, aztán megebédeltünk a többiekkel. Liam és Louis utána elindultak a lányokhoz. Mivel még ráértem, úgy döntöttünk, hogy megnézünk egy filmet a maradék két fiúval. 6 után pár perccel lett vége, én pedig rohantam a szobámba, hogy időben elkészülhessek. Bepattantam a kocsimba, és a megadott cím felé vettem az irányt. Egy szép ház elé érkeztem, megnyomtam a csengőt és Anabelle nyitott ajtót, egy szuper szexi ruhában...

*Louis szemszöge*
Amióta hazajöttünk az interjúról Harry nagyon boldognak tűnt. Az autóban végig vigyorgott, ám mikor megérkeztünk azonnal el is tűnt. Amint visszajött szó szerint, mintha elvarázsolták volna! Remélem, hogy nem a sminkes hölgyhöz (!) volt köze. Korban abszolút nem illik hozzá, és nem szeretném, ha megint úgy járna, mint Caroline-nal.
Mivel Liam és Én a lányokhoz indultunk, ott kellett hagynunk Harryéket. Az autóban végig csak a rádió szólt. Én közben sms-eket váltottam Chelsea-vel, ami ugye hülyeség, mert úgyis pár perc múlva megérkeztünk. Amint megállt az autó, zsebre vágtam a hófehér almás készüléket, és boldogan nyitottam az ajtót. Megnyomtam a csöngőt, mire Paul nyitott ajtót.
-Szia Paul! A lányokhoz jöttünk!
-Sziasztok! Menjetek csak, Allissa szobájában vannak. Már nagyon vártak titeket!
-Ó, remek. Megyünk is!
Felmentünk az emeletre, ahol a folyosón a negyedik ajtó mögött volt Lis szobája. Bekopogtunk, mire csak egy 'gyere' szót hallottunk, azt is Chels csilingelő, nevető hangján. Liam kinyitotta az ajtót, mire a hangok alapján Allissa a nyakába ugrott. Én még a fal mögött álltam, és elbújtam. Kíváncsi voltam a barátnőm reakciójára, hogy vajon mit szólna, ha nem jöttem volna.
-Szia Liam! - köszöntötte az említettet Lis.
-Szia! Louis nem jött? - hallottam a barátnőm elkeseredett hangját, és azonnal megbántam az egészet. Olyan szomorú volt az a kérdés, hogy mintha megrepedt volna a szívem...
-Öhhmm. Nem. - válaszolt Liam, improvizálva, mivel nem beszéltem meg vele a tervet.
-Ohh....Hát akkor én egyedül is hagylak benneteket... - mondta szomorúan, és az ágy kissé nyikorgó hangját hallottam, miszerint felállhatott, mert utána lépteket hallottam. Egyre közelebbről jött a hang, ezt gyorsan beálltam az ajtó elé, így Chels pont velem szemben állt meg. Az arca felderült, és szorosan megöleltük egymást.
-Átvertetek. Utállak titeket. - morogta a nyakamba.
-Engem is? - súgtam a fülébe.
-Igen, nagyon. - picit elhúzta a fejét, és egy csókot nyomott a számra. - Vicceltem. Nem utállak.
-Én sem utállak. - mosolyogtunk egymásra, és csókcsatába kezdtünk amit Liam köhintése zavart meg.
-Mit csináljunk?
-Filmezünk? Most töltöttem le a Tedet. Azt mondják jó film! Megnézzünk? Naaa. - mosolygott a barátnőm, és ránk nézett. Én azonnal bólintottam, neki nemet nem tudok mondani, és ahogy látszik a többiek sem. Míg Allissa bekapcsolta a filmet, mi lementünk nasiért.
-Tényleg komolyan mondtad, amit az interjúban mondtál? Mármint, hogy képes lennél belém szeretni...
-Igen.
-Tudod.... Én is így gondolom. Vagyis.... talán nekem már sikerült is.
-Igazából, talán már nekem is... - mosolyogtunk el, mire újra csókot váltottunk. Ezúttal a mikró hangja szakított minket félbe, miszerint kész a popcorn. Kiöntöttük egy tálba, és felmentünk. A filmet elindítottuk, és négyesben néztük a macis vígjátékot.

*Liam szemszöge*
Az Alan műsorában való szereplés után, egy darabig otthon voltunk, aztán Louissal Chelsea-hez és Allissához indultunk. Ahogy megérkeztünk Paul nyitott ajtót, és mondta, hogy a lányok Lis szobájában vannak, így a lépcső felé vettük az irányt. Bekopogtunk az ajtón, amire Chels szólt ki, hogy menjünk. Alig nyitottam léptem be a szobába, Lis rögtön a nyakamba ugrott, nagyon édesen. Miután kicsit megvicceltük Chelsea-t, úgy döntöttünk, hogy megnézzük a Tedet. Chels és Louis lementek egy kis rágcsálnivalóért, addig mi fent maradtunk a szobában és elfoglaltuk a helyünket. Lis szorosan mellém ült, én átkaroltam ő pedig hozzám bújt.
-Nagyon cuki volt amit Alan műsorában mondtál! -mondta Lis, amire én csak mosolyogtam, majd egy megcsókoltam, mire visszaértek Louék is.

3 megjegyzés: