Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. szeptember 19., szerda

32. Fejezet

*Chelsea szemszöge*
Sokkolva jöttem le a lépcsőn, majd lent a többiekkel találkoztam.
-Lis és Liam? - kérdezte Zayn.
-Elfoglaltak... - mondtam pirulva. Olyan kínos ez nekem!
-Hoppá, hoppá! Daddy Direction huncutkodik!
-Louis! - mondtam szigorúan.
-Jaj Kicsim, mit láttál? - nevetett és megsimította az arcom.
-Az-az mindegy... - mondtam, és elfordítottam a fejem, majd a konyhába mentem, hogy igyak egy pohár vizet...

*Allissa szemszöge*
Miután felvettük a pólóinkat, leindultunk a többikhez. Chelsea-re nézve lesütöttem a szemeimet, Liam meg szimplán kerülte a tekinteteket.
-Nos Liam..mit csináltatok odafönt? -kérdezte Zayn-
-Semmit...-köszörülte Liam a torkát-
-Ahaa..semmit...-mondták gúnyos hangon-
-Fiúk szerintem mennünk kéne vagyis, ha nem akarunk elkésni! -vette komolyra a szót Harry-
Mindenki beszállt a kocsiba, mi Chelsea-vel Louiséba mentünk, hogy még gyorsan hazadobjon minket. Liam is velünk jött, de még így is kínos volt ott ülni Chelsea-vel. Szegény most mit gondolhat?!

*Chelsea szemszöge*
Az autóban kínos csend uralkodott. Egyikőnk sem tudott megszólalni. Mikor a házunkhoz értünk adtam egy csókot Louisnak, majd beviharoztam a lakásba nyomomban Lis-sel. Mikor becsaptuk magunk mögött az ajtót összeakadt a tekintetünk, majd hosszasan farkasszemet néztünk egymással. Aztán kitört belőlünk a nevetés. Olyan hangosan nevettünk, hogy Clodagh a kezét törölgetve jött hozzánk a konyhából, és csak nézte, ahogy törölgetjük a szemünket, persze neki fogalma sem volt a történtekről.
-Mit nevettek lányok? - mosolygott Clo.
-Se-se-se-semmit. - nyögtük ki, majd a szemét forgatva visszament főzni. Mikor nagy nehezen abbahagytuk a nevetést, Lis megszólalt.
-Olyan ciki volt! - mosolygott, de közben elpirult.
-Szerinted nekem? Komolyan, azt hittem elsüllyedek!
-Egyébként jó is, hogy ránk nyitottál. Ki tudja mi történt volna, ha nem jössz... - hajtotta le a fejét, de láttam, hogy vigyorog.
-Én tudom! Létrehoztok egy tojást!
-Milyen tojásról beszélsz te? - nevetett.
-Amiből majd kikel a gólya és hozza a gyereket.
-Köszi Chelsea, de mit tett Louis a kakaódba, hogy ma ilyen bolond vagy?
-Nemtudoooooom. - suttogtam, és elhúztam az 'o' betűt. Erre felnevettünk, de már közel sem úgy, mint az előbb.
Mivel az egész délutánunk szabad volt, úgy döntöttünk, hogy vásárolni megyünk. Bementünk egy közeli plázába, és végigjártuk a boltokat. Sokszor egymásnak választottunk, amin persze jókat nevettünk. Korzózás közben nagyon megéheztünk, mert még csak reggelit ettünk pedig már délután 4 óra volt, így bementünk a Nando's-ba, ahol rendeltünk sok finomságot, és leültünk egy asztalhoz. Pár perccel később egy ismerős szőke srác esett be napszemüvegben, mire elvigyorodtunk, majd meglátott minket. Intettünk neki, hogy csatlakozzon, de visszaintett, hogy azonnal jön. Mi folytattuk a kajálást, majd perceken belül megérkezett Niall, egy zacskóval a kezében.
-Sziasztok csajok! Hát ti?
-Vásárolgattunk, aztán megéheztünk, így ide jöttünk. - válaszolt Lis mosolyogva.
-Jól tettétek, hogy ide jöttetek. Klassz a kaja! Na de mi lenne, ha este csinálnánk valamit? Mármint együtt! Hetesben! - vigyorgott Niall.
-Ez jó ötlet! Gyertek át hozzánk! - ajánlottam fel, mire Lis is helyeslően bólintott.
-Oké, akkor majd olyan 7 felé jó lesz?
-Aha, majd akkor gyertek!
-Oké! Na de megyek, mert vissza kell mennem, csak kajáért jöttem. - mondta a szőke, közben a hasát simogatta.- Sziasztok!
-Szia! - köszöntünk, majd folytattuk az evést. Mikor végeztünk megbeszéltük, hogy inkább haza megyünk, és pihenünk még egy kicsit, amíg nem jönnek a fiúk.
Mikor beestünk a házba, lepakoltuk a táskákat, majd bekapcsoltunk egy filmet, és azzal szórakoztunk a fiúk érkezéséig.

*Niall szemszöge*
Mikor visszamentem a fiúkhoz, elújságoltam nekik, hogy találkoztam a lányokkal, és hogy ma áthívtak hozzájuk. Ők is benne voltak, így este elindultunk. Megérkezve Harry csengetett, majd Lis mosolyogva nyitott ajtót. Egy puszit nyomott Liam szájára, majd behívott minket. A nappaliba mentünk, Zayn a fotelba ült, Chelsea, Louis és Harry a kanapén, Lis, Liam és én pedig a földön foglatunk helyet. Egy darabig beszélgettünk, aztán eléjük álltam.
-Srácok, mondanom kell valamit! 2 nap múlva Írországból jön a régi legjobb barátnőm, Doyel, egy kis időre.  Kijöttök majd velem a reptérre?
-Hát persze! -mondták mindannyian egyetértően-
-Köszi! -ültem vissza a helyemre-
-Nagyon izgulok! Már rég láttam, kíváncsi vagyok, hogy néz ki. -mondtam Allissának- Persze szoktunk, beszélni, de az nem ugyanaz.
-Ne aggódj, nem lesz semmi gond! Biztos nem változott sokat, legalábbis nem rossz irányba. Már nagyon izgulok, kíváncsi vagyok rá, biztosan nagyon kedves lány! -mondta mosolyogva, Lisa-
-Igen, az. Szerintem jóban lesztek vele! -feleltem, kicsit vörösen...Remélem nem pirultam el nagyon mikor róla beszéltem...-

3 megjegyzés: