Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. szeptember 4., kedd

29. Fejezet

*Annabelle szemszöge*
A megbeszélt időpontban, pontosan csöngettek. Leszaladtam a lépcsőn, már amennyire a magassarkúm engedte, siettem. A lépcső alján megigazítottam a ruhámat, a frizurámat, és ellenőriztem a sminkemet is. Ma este tökéletesen kell mutassak.
Kinyitottam az ajtót, és Harryvel találtam szemben magam. Két puszival köszöntöttük egymást, előtte pedig Harry feltűnően végigmért.
A kocsiút szótlanul telt, majd megálltunk egy puccos étteremnél. Harry udvariasan kinyitotta az ajtót, mire mosolyogva biccentettem. A csípőmre tette a kezét, majd úgy indultunk be. Még mielőtt leülhettünk volna, egyeztettük az asztalfoglalást, majd a pincér a helyünkre vezetett minket. Egy eléggé félreeső, két személyes asztalhoz értünk, szépen megterítve, a vázában bíborvörös rózsával, ami magányosan volt az üvegben. A partnerem itt is udvariasan kihúzta nekem a széket, majd a pincér megérkezett az étlapokkal. Valami könnyű salátát rendeltem, csirkemellel, és öntettel, Harry pedig steaket kért, körettel. Míg a rendelésünk meg nem érkezett beszélgettünk a munkámról, a bandáról, és főleg magunkról. Próbáltam minél több dolgot elmondani magamról, Harry is így tett. Tulajdonképpen egész kellemesen elbeszélgettünk. 
Mikor elfogyasztottuk a vacsoránkat, megittunk még 1-2 pohár bort, és beszélgettünk, majd Harry fizetett, és megegyeztünk, hogy sétálunk még egy kicsit. Harry a csípőmre vezette kezét, és szorosan magához húzott. Így sétáltunk egy darabig, majd megálltunk egy pub előtt.
-Mi lenne, ha bemennénk? - kérdeztem, mire Harry bólintott. Beléptünk az ajtón, és megcsapott a cigarettafüst szaga...

*Harry szemszöge*
A vacsorát követő séta után, Annabelle beszeretett volna menni egy bárba. Gondoltam miért is ne, így bementünk. Leültünk egy közeli asztalhoz, majd kértünk egy-egy vodkát. Ahogy kihozták, le döntöttük, majd kértünk 2 újabb kört, aztán sört. Sokat ittunk, és beszélgettünk, aztán mikor már nem tudtunk többet inni, úgy gondoltuk, hogy elindulunk haza. Kiléptünk a friss levegőre, és hívtunk egy taxit. Beszálltunk, a kocsi pedig elindult Annabelle címére. Az út nem tartott sokáig, de akkor is végig csókolóztunk. Mikor megérkeztünk kifizettem a taxit, majd Annabellel az ajtó felé indultunk.

*Louis szemszöge*
A lányoktól már rég hazajöttünk Liammel, de Harry-t sehol sem találtuk. A srácok szerint már kora este lelépett, most pedig már késő éjjel van. Remélem nem került bajba! A telefonja kikapcsolva, a fiúknak nem mondta hová megy! Azon törtem a fejem, hogy nem mondott-e valamit a ma estéről korábban. Nem ugrott be semmi, de az jutott eszembe, hogy a délután feltűnően sokat vigyorgott, és nagyon boldognak tűnt. A sminkes lány! De mit keres ott éjjel?! Hazza, Hazza, Hazza...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése