Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. szeptember 11., kedd

30.fejezet

*Harry szemszöge*
Az átmulatott éjszaka után Anabelle mellett ébredtem. Ránéztem a mellettem lévő órára, ami 11-et mutatott, így gyorsan kipattantam az ágyból és öltözködni kezdtem. Adtam egy csókot a még ágyban lustálkodó Anabellenek, majd hazaindultam. Az autóban bekapcsoltam a rádiót, hogy ne legyen akkorra csönd, bár az út nem volt hosszú. Miután leparkoltam a kocsit, az ajtón beérve a fiúkat pillantottam meg, akik az étkezőben reggeliztek. Óriási szemekkel bámultak rám, mintha fura lenne, hogy itthon vagyok. Mindannyian meg voltak lepődve, de Louis a legjobban.
-Hát te hol jártál bárányka? -kérdezte az említett-
-Hát én, izé..Anabellel randiztam, aztán kicsit sokáig buliztunk így nála aludtam.
-Aludtál, hmm?
Egy mosollyal válaszoltam, majd leültem a többiek közé, és ettem egy keveset. Lou elég mérges volt, és nem szeretem, ha haragszik rám így valami kárpótláson gondolkoztam.
-Hé fiúk, van egy ötletem! Mi lenne ha elmennénk a vidámparkba? Tök jó lenne! Allissa és Chelsea is jöhetnének! Naa!
-Ez tényleg jó ötlet, én benne vagyok! -mondta Niall-
-Részemről oké! -felelte Zayn-
-Én is benne vagyok! Akkor felhívom List. -válaszolt egyetértően Liam-
-Hát...-húzta száját Louis- Rendben, mehetünk. De fel kell velem ülnöd a hullámvasútra Harry, különben nem fogok megenyhülni...
-Jó, jó..
-Akkor rendben -vigyorgott-, felhívom Chelseat!

*Louis szemszöge*
Beadtam a derekamat Harry javaslatára, de azért eléggé megorroltam rá! Valóban aggódtam érte, meg általában megbeszéljük a "nő-ügyeket", de nem mondta el, hogy Annabelle-l készül randira. Persze nem támogatom abban, hogy idősebb nőkkel kavarjon, Caroline akár az anyja lehetett volna, Annabelle pedig a nővére. Kellene már neki egy korabeli barátnő!
Elővettem egy telefonom, ahogy Liam is, és tárcsáztuk a barátnőinket. Ők persze igent mondtak, mi pedig örültünk, hogy eltölthetünk egy újabb csodás napot együtt.
Gyorsan összeszedelődzködtem, felvettem egy rajongó-és vidámpark képes ruhát, majd mind az öten elindultunk a lányokért, két autóval, hogy kényelmesen elférjünk. Harry, Zayn és Niall ment egy autóval, Liam és Én egy másikkal. Ők egyből a vidámparkhoz mentek, mi tettünk egy kis kitérőt a lányokért.
Amikor odaértünk, mindketten kiszálltunk a kocsimból, és az ajtóhoz mentünk, majd csöngettünk. Fél perc múlva Allissa nyitott ajtót, Liam-mel köszöntötték egymást, majd megkérdeztem hol van a barátnőm.
-Még a szobájában készülődik. Menj fel hozzá, biztosan örül neked! - mosolygott, majd kézen fogta Liam-et és a konyhába mentek.
Én felmentem az emeletre, majd két kopogás, és egy "gyere" után beléptem Chelsea-hez, aki épp a táskájába pakolt be. Nyomtam egy csókot a szájára, majd megkérdeztem, hogy indulhatunk-e, erre ő bólintott, és lementünk a többiekért.
-Akkor mehetünk? - kérdeztem.
-Aha, hozom a dzsekim. - mondta Allissa.
-De jó idő van! - kiabáltam utána.
-Louis, hány éves vagy? 20? Szerintem az évek során megtapasztalhattad már a változékony londoni időjárást.
-Igazad van. Éppen ezért van mindig legalább egy esernyő és egy pulcsi a kocsiban. - nevettem, majd Chelsea-re néztem. - Hozz te is valamit, nehogy megfázz nekem! - mosolyodtam rá, mire még ő is felment, és egy dzsekit tartott a kezében, majd visszatért Lis, és végre elindulhattunk.
A vidámpark előtt már kiszúrtam az ismerős fekete Range Rovert, és pontosan mellé parkoltam. Mikor kiszálltunk a másik autóból is kiszálltak, és gyors köszönés után a jegypénztárhoz mentünk, és megvettük a belépőt...

*Allissa szemszöge*
Miután megvettük a belépőinket, mindenki szétszéledt. Harry, Niall és Zayn a vadabb dolgokhoz mentek, Chelsea és Louis az óriás kerék felé indultak, én és Liam pedig csak lassan sétálgattunk kéz a kézben. Néha nyomtunk egy-egy puszit egymás arcára, aztán egy szellemvasútnál álltunk meg. Mindkettőnknek megakadt a szeme az óriási csontváz és szörny bábukon. Egy darabig gondolkodtam, hogy bemenjek-e, de végül úgy döntöttem, hogy beszállok, Liam mellett úgysem érhet semmi. Beszálltunk a kocsinkba, majd elindultunk a sötétbe. Li átkarolt, én pedig hozzábújtam és szinte már azonnal a vállába fúrtam az arcomat. Nem sokat láttam, már a hangok is megtették a hatásukat, még úgy is féltem...Majd egy pillanatra kiértünk a világosra, ahol egy apró mosolyt eresztettem Liamre, mire ő megcsókolt. Hosszú csók volt, a vasút hossza is véget ért, így kiszálltunk. Egy vattacukros strandnál álltunk meg, vettünk egy hatalmas málnásat, ahogy megettük, visszaért a többiek is. Harry ígéretéhez híven felült Louissal a hullámvasútra, addig én és Chelsea beültünk egy forgós teáscsészébe. Miután szédülten leszálltunk, én felültem Zaynnel és Niallel a szabadesésre, addig a többiek leültek egy padra, és kerestek egy büfét, hogy tudjunk ebédelni.

*Chelsea szemszöge*
Louis-val különváltunk, és kéz a kézben sétálgattunk. Megérkeztünk egy céllövöldébe, ahol pálcikákra felfüggesztett tárgyakat lehetett nyerni úgy, hogy a puskával el kell törni a fapálcikát. Lou hősiesen megküzdött egy medvével, amit végül megnyert nekem, és egy csókot kapott jutalomként. Tovább mentünk, és figyeltünk a körülöttünk vihorászó gyerekeket, míg egy óriáskerékhez nem értünk. Louis feldobta az ötletet, hogy próbáljuk ki, amire beleegyeztem. Kivártuk a sorunkat, majd mikor mi következtünk beszálltunk egy kabinba. Szorosan egymás mellé ültünk, a fejemet a vállára hajtottam, és végül elindultunk. A kerék tetejéről be lehetett látni az egész vidámparkot, majd Lou az állam alá nyúlt, és csókot nyomott az ajkaimra, amit én mohón viszonoztam. Már majdnem teljesen leértünk, mikor elszakadtunk egymástól.
Mikor leérkeztünk kiszálltunk, és elindultunk egy irányba, ahol a többiekbe ütköztünk. Louis elindult Harry-vel hullámvasutazni, persze a barátom ördögien kacagott, mert tudta, hogy Harold nem szereti a hullámvasutat. A kis gonosz...
Amíg ők elmentek mi Allissával kiéltük a gyermeki énünket, és beültünk az ilyen forgós teáscsészés játékba, amitől kellően elszédültem. Mikor végeztünk csatlakoztunk a megérkezett Harryhez és Louhoz, és Liammel kiegészülve elmentünk keresni egy büfét, Lis, Zayn és Niall pedig elmentek valamit még kipróbálni. Pár percen belül találtunk egy hangulatos kis helyet, ahol még pár asztal is volt, így letelepedtünk oda, és vártuk a többieket, addig pedig a kaják közül válogattunk. Mikor mindenki visszajött és teljes volt a csapat, mindenki rendelt, majd mikor befejeztük az evést hazaindultunk, jóllakottan, és fáradtan. Az autóban egy darabig pislogtam elől az anyósülésen Lou mellett, de végül győzött az álmosság, és elaludtam.

*Louis szemszöge*
Épp megálltam a piros lámpánál, mikor észrevettem, hogy Chels békésen alszik mellettem. Megcirógattam az arcát, és hátraszóltam Liamnek és Lisnek.
-Mi lenne, ha most hozzánk mennénk, és ott aludnátok? Vannak szabad szobák... - vakartam meg a fejem, és mosolyogtam a visszapillantóba.
-Hát nem is tudom... - nézett előre Lis.
-Naaa. - nézett rá Liam, ami látszólag hatásos volt.
-Legyen!
A lámpa zöldre váltott, és irányt változtattam, a házunkhoz. A barátnőm még mindig mellettem szuszogott, majd hamarosan megérkeztünk. Az ajtajához mentem, és óvatosan kiemeltem a kocsiból. A szeme picit rebegni kezdett, de végül nem kelt fel, így csendesen az ajtóhoz léptem, amit Liam kinyitott előre. Felmentem a lépcsőn, könyökkel benyitottam a szobámba, és az ágyba fektettem Chelsea-t, jól betakargattam, egy puszit nyomtam a homlokára, majd kiléptem az ajtón...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése