Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. november 23., péntek

40.fejezet

*Chelsea szemszöge*
Este úgy döntöttünk, hogy bulizni megyünk. Louis-val egész délután kettesben voltunk, filmeztünk, összebújva etettük egymást popcornnal, egyszerűen minden tökéletes volt. Liam és Allissa kibékültek, ezért meg akartunk ünnepelni mindent, ami eddig történt velünk.
Lis-sel hazamentünk készülődni, és a srácok pedig másfél óra múlva jönnek értünk. Mikor hazaértünk azonnal a szekrényünk elé álltunk, és válogattuk a sok ruhát. Amikor kikészítettem a szettem, elmentem hajat mosni, majd megszárítottam, és begöndörítettem. A szememre a szokásos tusvonalat húztam, a számat pedig egy natúr szájfény ékesítette.
Amikor Allissa is elkészült, már a fiúk odalent vártak, és Paullal csevegtek. Amikor lementünk mindenki szájtátva nézett minket.
-Szia Kicsim! Gyönyörű vagy! - nyomott egy apró puszit a számra Lou, és átkarolta a derekamat.
Mielőtt elindultunk Paul figyelmeztetett minket, hogy ne igyunk, és kerüljük a figyelmet, mert ugye nem tenne jót a srácok hírnevének egy részeges paparazzi fotó.
Egy elég ismert helyre mentünk, a Funky Buddha-ba, ahol a srácok már szinte törzsvendégnek számítottak. Mindenki kedvesen üdvözölte őket, és egy kör piára hívtak meg bennünket, amit elfogadtunk. Valami ízesített vodka lehetett, és egész finom volt.
A buli nagyjában folyt, és Louis-val épp a tömeg közepén táncoltunk. Amikor kellően elfáradtunk a kanapékhoz mentünk, ahol már a többiek vártak.
-Chels, kijössz velem egy pillanatra? - kérdezte Lis,
-Persze! - mondtam, és elindultunk a mosdóba. Miután Allissával megigazítottuk az sminkünket és a hajunkat, odamentünk a pulthoz, és kértünk egy kör piát. Mikor indultunk volna a helyünkre, egy ismerős srác állta az utunkat....

*Allissa szemszöge*
A mosdóból kiérve George-ba ütköztem, szó szerint.
-Ó bocsánat! -mondtam, mire felnézve megláttam kibe is ütköztem-
-Lis, szia! Semmi baj, meghívhatlak egy italra?
-Hát őőő...izé...Oké, persze, miért is ne. -éreztem, hogy ebből a mondatomból már gond lesz-
-Remek! Akkor gyere. -húzott a kezemnél fogva-
A bárpultnál ültünk, ő kikérte a 2 pina colada-t, és elkezdtük inni, közben beszélgettünk. Néha megfogta a combom, én olyankor elhúztam kicsit.
-Ez a kedvenc számom...Nem táncolunk?
-Háát...Ha nagyon muszáj. -tettem le a poharam a pultra, és közben Chelsea-re pillantottam egy 'segíts' arckifejezéssel-
A zene tényleg jó volt, így táncoltunk, néha megfogta a derekam, én olyankor levettem a kezeit. Biztosan ivott valamennyit, nem volt teljesen részeg, de józannak se volt mondható. George át akart karolni, amit én éppen próbáltam elutasítani, mikor arra lettem figyelmes, hogy Zayn felénk jön. A következő pillanatban George már a földön feküdt, Zayn óriásit behúzott neki. Minden lány álma, hogy egyszer verekedjenek érte, de ott átélve nem volt jó. Gondolom Zayn csak segíteni akart, de látszott hogy már benne is volt egy "kis" ital. Amíg az emberek körbevették a padlón heverő fiút, addig én Zayn után mentem, aki  a kezemet fogva húzott ki az épületből...

*Chelsea szemszöge*
Amikor megláttam Lis arcát, tudtam, hogy ebből már nem fog kisülni sok jó dolog. Gyorsan a fiúkhoz szaladtam, hogy segítsünk, de már tudtam előre, hogy botrány lesz.
-Srácok!
-Chels! Hát Lis? - kérdezte Liam, de amikor meglátta az arcom, a vigyora lehervadt az arcáról.
-Itt van George! - mondtam, mire Liam megfeszült a keze pedig görcsösen össze volt szorítva.
-Vége a kis taknyosnak. - mondta Li, és elindult volna  a táncolókhoz, ha én el nem kapom a vállát.
-Ne csinálj semmit se! Botrányt akarsz? Tudod jól, hogy nem hiányzik a cirkusz a bandának!
-A barátnőm jobban tud érdekelni. Hidegen hagy, ha lecsesznek, de a barátnőmre akkor sem mászhat rá egyetlen kis gyökér sem!
-Liam! - mondtam - Ne csináld! Megyek megoldom! - mire körbe néztem, már Zayn hiányzott közülünk. Elindultam a táncparkett felé, és mire odaértem, azt láttam, hogy George a földön fekszik, orrából patakzik a vér, de Lis és Zayn sehol sincs. A francba!!!

1 megjegyzés: