Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. augusztus 5., vasárnap

19.fejezet

*Allissa szemszöge*
A film nagyon jó volt, bár azt megállapítottuk hogy egyszer nézhető. Másodszorra elveszne a "varázsa", kivesznének a viccek, és le lenne lőve az összes poén. A Project x után megnéztünk még egy filmet, ők egy horror mellett döntöttek, amit én nem nagyon díjaztam, de nem akartam unatkozni sem, így megnéztem velük. A [Rec] címűt néztünk, nagyon félelmetes volt, néha Liam vállaiba temettem arcomat. A film után kicsit megéheztem így sütöttünk egy sütit Li-vel, Chelsea addig lepihent mert még fájt a feje. Hamar kiderült hogy minket sem a sütési tudásunkért szeretnek az emberek, ugyanis megfeledkeztünk az édességekről és odaégett, de nem baj mert jól szórakoztunk. Felébresztettük Chelseat, hogy kész a sütink és ha felkel, akkor még kaphat...Mikor meglátta a végeredményt kicsit érdekes fejet vágott. De nem volt olyan rossz..Ha lekapargattuk az égett részeket, akkor ehető volt. Mikor ránéztem az órára már 6 órát mutatott, az ég kicsit elborult, elkezdett esni az eső..ahogy telt az idő, egyre jobban esett. Az eső szakadt, és a szél is nagyon fújt, majd villámlott és dörgött is. Már este 11 óra lehetett, de még mindig szakadt, és nem úgy tűnt, hogy el akarna állni.
-Liam, szerintem ilyen esőben, ne sétálj haza, mi lenne ha itt aludnál? -kérdezte Chelsea, amire felkaptam a fejem és csak vigyorogtam mint a vadalma-
-Hát rendben..
-Oké, de a kanapén alszol..ha nem baj..
-Nem, nem baj..
Magamban már visongtam az örömtől, már amennyire tudtam, mert a villámlástól eléggé félek. Egy darabig beszélgettünk, és hülyéskedtünk, aztán fél 1 körül elmentünk aludni. Félős fajta vagyok, csak forgolódtam az ágyban, a horrorfilm és a vihar megtette a hatását. A bokám fájt még kicsit, de már rá tudtam állni, így lementem a konyhába, hogy igyak egy kis meleg tejet, hátha attól majd könnyebben elalszom. Beraktam a bögre tejemet a mikróba mikor a sötétségből elém jött valaki...

*Liam szemszöge*
Éjjel arra ébredtem, hogy hangok jönnek a konyhából, így felkeltem, hogy megnézzem mi a zaj forrása. Allissát találtam ott, aki a mikró előtt állt, és ijedten rám nézett.
-Megijesztettelek? - kérdeztem.
-Egy kicsit. - válaszolt, és a mikró ajtaja felé pillantott.
-Ne haragudj!
-Te ne haragudj, hogy felébresztettelek.
-Semmi gond. Nem tudsz aludni?
-Nem. Mindig is féltem a vihartól, az a fránya horror pedig még erre rárakott egy lapáttal.
-Ha úgy sem tudsz aludni, akkor beszélgessünk. Már én sem vagyok álmos. - mosolyogtam.
-Rendben. - mosolygott, és a mikró pedig jelzett, hogy lejárt az idő, a tej pedig megmelegedett, így kinyitotta az ajtót és kivette a kék bögrét.
-A lábad nagyon fáj még?
-Már jobb, mint látod rá tudok állni! - mosolygott, aztán beleszürcsölt a tejbe, mire egy torz képet vágott, ami nagyon aranyos volt. - Ez fojjó! - dugta ki a nyelvét, és próbálta kiejteni a 'forró' szót, mire elnevettem magam.
-Tedd le, és hagyd kihűlni!
-Igenis! - nevettünk.
Mikor kihűlt a tej, és Lis megitta már láttam, hogy álmosodik.
-Menj lefeküdni, látom hatott a tej! - mosolyogtam és megsimítottam arcát.
-De félek.... - szegte le tekintetét. - Lehetne egy kérésem?
-Persze!
-Inkább hagyjuk...
-Na mond már! - mosolyogtam rá bátorítóan.
-Nem aludnál fent a szobámban, velem? Persze aludhatsz az ágyon, szívesen alszom én a matracon!
-Jajj ne butáskodj! Persze szívesen, ha ettől megnyugszol! És én alszom az matracon! - fogtam a kapott takarót és párnákat, és elindultunk az emeletre. A szobába Lis behozta a matracot, én pedig rápakoltam az ágyneműket, majd lefeküdtünk aludni a saját helyünkre.
-Jó éjt Liam!
-Jó éjt Allissa!
Körülbelül 10 perc múlva már félig aludtam, de akkor dörgött egy hatalmasat az ég, és kipattant a szemem. Allissa az ágyon felült, biztosan nagyon megijedt. Felálltam a matracról, és az ágyra ültem. Ő végig engem nézett, én pedig átöleltem őt, hogy sikerüljön megnyugodnia.
-Ne félj. Itt vagyok! - suttogtam a fülébe
-Köszönöm Liam!
-Aludjunk! - egy pillanatra ott hagytam, és összeszedtem a takaróm, és a párnám, majd visszamentem, és az ágyra pakoltam. Mikor mindketten lefeküdtünk, Allissa fél kezével átkarolt, a fejét pedig a mellkasomra tette. Jobb kezemmel átöleltem a derekát, és elaludtunk...

*Chelsea szemszöge*
Reggel 9 órakor a mobilom ébresztője csörgött, és pár perc nyújtózás után felkeltem,és Lis szobájába mentem, hogy felkeltsem. Halkan kinyitottam az ajtót, és az ágyhoz léptem.
-Lis! Kelj fel! 10-re a stúdióba kell mennünk.
-Mi? Mindjárt!
Mikor kicsit jobban körülnéztem az ágyon, megláttam, hogy más is van ott Lis-en kívül.
-Liam?!
-Hmmmmmmmmmm. -morgott
-Oké, most azonnal felkelni és felöltözni! Én kimegyek nem akarok olyat látni, amit nem kellene!! - szinte kiabáltam, vettem egy 180 fokos fordulatot, és kimentem a szobából. Lefeküdtek?!

4 megjegyzés: