Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. augusztus 28., kedd

27.fejezet

*Louis szemszöge*
Reggel épp az utolsó simításokat végeztem a kinézetemen, mikor Harry dugta be a fejét az ajtón.
-Kész vagy? Sietnünk kell, ha nem akarunk elkésni.
-Persze, hozom a telefonom és mehetünk!
Az éjjeliszekrényemen pihenő fehér iPhone-ért nyúltam, aztán kimentem az ajtón, ahol már a srácok és Paul vártak. Együtt mentünk a ránk váró kocsihoz, ami már minket várt. Gyorsan beszálltunk, így a két oldalamra Niall és Liam kerültek. Paul gyorsan hajtott, mert tényleg késésben voltunk, mert mindannyian elaludtunk. Ha Liam szeme nem pattan ki időben, Paul még ennél is jobban lecseszett volna minket. Perceken belül a 4-es csatorna stúdiójához értünk, ahol rengeteg rajongó várt minket. Mikor az ajtót közelítettük meg kiosztottunk pár aláírást, és képeket csináltunk a rajongók legnagyobb örömére. Természetesen Liam-et és engem kérdeztek a barátnőinkről, akikről már az egész twitter-világ pletykál, viszont ezek a hírek igazak!
Az sminkszobában ültünk, ahol egy Annabelle nevű, 25 év körüli lány púderezte az arcunkat, hogy a reflektorok miatt ne csillogjon a bőrünk.
-Csinos vagy ma! - mondta Harry a már említett sminkesnek, miközben az orrára vitte fel a bézs színű kozmetikumot.
-Köszönöm! - mosolyodott el a lány. Vagy mondjam inkább nőnek?
Mikor mindannyian végeztünk, Paul tartott eligazítást, hogy mik lesznek a kérdések, mire mit válaszoljunk. Csak a szokásos, ami egy átlagos interjú előtt van.
Megszólalt a What makes you beautiful, és mi elindultunk lefelé a lépcsőn. A műsor neve Chatty Man volt, így a lépcső alján Alan Carr-ral fogtunk kezet. Leültünk a kanapéra, és elkezdődött a kérdezősködés. Csak a szokásos kérdéseket tették fel, mikor jön ki az album, lesz-e klip, mi lesz az album neve. Mindre viccelődve válaszoltunk, és természetesen nem adtunk konkrét választ. A mi albumunk, de mégis köt a szerződés, hogy az album megjelenéséig semmi információt nem oszthatunk meg senkivel.
A szokásos kérdések után olyat kaptunk, ami eléggé meglepett minket.

*Chelsea szemszöge*
Amint elköszöntem anyától a telefonban, a tévé elé telepedtem, Allissa és Clodagh társaságában. A srácok interjúja következik a tévében. Mindhárman mosolyogva néztük őket. Olyan viccesek és lazák voltak! A szokásos kérdéseket tették fel, majd következett egy, amire számítani lehetett, de még sem hittük, hogy felteszik.
-Louis, Liam! Igazak a pletykák? - kérdezte Alan, a műsorvezető, miközben alkoholmentes italt öntött a srácok poharaiba.
-Milyen pletykák? - kérdezett vissza vigyorogva Lou, és felemelte a már teletöltött poharát.
-Hogy van barátnőtök! Minden rajongótok erről beszél, és természetesen mindenki kíváncsi arra, hogy hogy álltok a nők terén!
-Ja! Hogy azok a pletykák! - mondta mosolyogva Lou! - Az én részemről teljes mértékben igaz! Igen, van barátnőm! - mosolyogva néztem a tévét, és eszembe jutott, hogy most már tényleg, hivatalosan is Louis barátnője vagyok, és már ország-világ tudja ezt!
-És ki a szerencsés?
-Chelsea Higgins, de inkább magamat mondanám szerencsésnek, hogy ilyen barátnőm van!
-Valóban? Szereted őt?
-Ezt még korai lenne kimondani, nem gondolod? A kapcsolatunk még elég friss.
-Akkor kérdezem úgy, hogy képes lennél belé szeretni?
-Igen. És szerintem ez már folyamatban is van! - mosolyodott el, mire megremegtem. Kezd belém szeretni! És ami azt illeti, én is belé!
-Na, és te, Liam? Igazak a pletykák?

*Allissa szemszöge*
A kanapén ültem Clodagh-al, a tévét néztük. A fiúk ma lépnek fel Alan Carry műsorában. Chelsea még az anyukájával beszélt, rá vártunk, majd ahogy befejezte lehuppant mellém. Elkezdődött! Eleinte az új albumról,  és a klipekről beszéltek, amire a fiúk csak poénokkal válaszoltak. Aztán minket hoztak szóba.
-Louis, Liam! Igazak a pletykák?  -kérdezte Alan, amire először Louis adott választ-
...-Na, és te, Liam? Igazak a pletykák?
-Ami azt illeti, igen. Igazak! -mondta Li boldogan-
-Nos, és ki az ha megkérdezhetem?
-Allissa Franklin. -ahogy ezt kimondta, rám tört a vigyorgás-
-És mióta jártok? Hol ismerkedtetek meg?
-Még nem járunk túl régóta...Egy esküvőn találkoztunk...
-Hm..esküvő! Érdekes! -nevetett Alan- Talán ez egy jel, lehet, hogy nektek is lesz egy a közeljövőben...
-Hát a közeljövőben talán még nem, mert Lis még csak 16...-felelte Liam mosolyogva-
-Értem. Nos akkor gratulálok mindkettőtöknek hogy megtaláltátok a boldogságot!
-Köszönjük! -válaszolták együtt-
A műsor befejeztével Chelsea-vel összenéztünk, csak a hatalmas vigyor látszódott mindkettőnkön.
-Na lányok látom örültök! -kelt fel a kanapéról Clodagh, és a konyha felé vette az irányt- Éhesek vagytok? Készítek valami reggelit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése