Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. augusztus 24., péntek

26. Fejezet

*Chelsea szemszöge*
Már 4 nap telt el azóta, hogy felraktuk az első közös képet. Azóta persze továbbra is folynak a találgatások, hogy ki is vagyok én. Még pár újságban is lehozták, ahol arra gyanakodtak, hogy az Eleanor/Louis páros újra együtt van. Tévednek... Nagyon tévednek...
A rajongók egy része persze dühöng és féltékenykedik, és már előre kiírják a tweetjeiket, hogy "csak tudjam meg ki az......:@". Mit tettem ellenük? Azt sem tudják még ki vagyok!!!
Mivel a srácok szabadnapjai ma jártak le, már kezdik is a koncerteket, amire Allissával természetesen megyünk. A fiúk szerint külön páholyunk lesz, ahol a banda hozzátartozói lehetnek, de ma este kizárólag Perrie, Zayn barátnője és mi leszünk ott.
Mivel a koncert 6-kor kezdődik, de mi már fél 5-kor megyünk, elkezdtem készülődni.
Mivel a gyűrű kék volt, igyekeztem kéket viselni, ami sikerült is. Igaz, a szettem elég feltűnő lett, de miért ne?
Sminket nem tettem fel, mert az már tényleg sok lett volna. A hajamat begöndörítettem, és késznek nyilvánítottam magam. Átmentem Allissához, hogy ő hogy áll, mert a fiúk bármelyik percben megérkezhetnek értünk.


*Allissa szemszöge*
Az órám háromnegyed 4-et jelzett, így elkezdtem készülődni. Letusoltam, majd nagy nehezen kiválasztottam a ruhámat. Remélhetőleg most már sikerül rendes magassarkúban mennem, így az új vörös cipőmet vettem fel. A hajamat göndören hagytam, és mikor úgy gondoltam, hogy kész vagyok, pont Chelsea lépett be hozzám. 
-Le megyünk? Szerintem a fiúk már mindjárt itt lesznek. -kérdezte-
-Igen.
A lépcsőn még alig értünk le, már is csengettek. Az ajtót kinyitva Liamet pillantottam meg, majd egy csók után beültünk a kocsiba. Az út nem tartott sokáig, hamar odaértünk. Izgatott voltam, nem tudom miért, hiszen nem én lépek fel, de már nagyon vártam hogy lássam a fiúkat. Mikor odaértünk a sminkszobába mentünk. Belépve Lou-t és Zayn barátnőjét, Perrie-t láttam meg, aki a kanapén üldögélt, miközben Lux-szal játszott.
Sziasztok, én Lou vagyok! A fiúk sminkese. -üdvözölt minket hatalmas mosollyal-
Sziasztok! Én Allissa vagyok. Liam barátnője...
-Én pedig Chelsea vagyok, Louis barátnője.
-Sziasztok, Perrie vagyok -nézett ránk mosolyogva, végig a babával a kezében-
-Ő Lux -mondta Lou-, a kislányom.
-Nagyon örülünk Lux -feleltük Chelssel kórusban, közben felé vettük az irányt, hogy játszhassunk vele-
A fiúk lassan öltöztek, de nem bántuk, a lányokkal jól elvoltunk, mind ketten nagyon kedvesek, Lux pedig igazi cukiság. Az ajtó nyitódott, és Zayn élén jöttek be a többiek.
-Na látom jól összebarátkoztatok! -mondta, az említett-
-Igen, jó fejek a lányok. -mosolygott Perrie-
-Hmm Chelsea...Jól áll neked a gyerek -húzogatta a szemöldögét Louis-
-Jajj Louis! -pirult el Chels-
Nem vártunk rájuk sokat, csak maximum negyed órát, majd Liam felkísért minket a páholyunkba, és egy szájra puszi után lement a többiekhez, hogy próbálni tudjanak.

*Chelsea szemszöge*
A fiúkat hagytuk, hogy menjenek hangpróbára, addig mi elfoglaltuk a helyeinket a páholyokba. Perrie nagyon szimpatikus, kedves lány! Rengeteget beszélgettünk, többek között arról, hogy hogyan jöttünk össze a srácokkal, mi volt az első benyomásuk róluk. Úgy elbeszélgettük az időt, hogy hangzavarra kaptuk fel a fejünket. A rajongókat engedték be a hatalmas csarnokba, így az egy helységet élet töltötte be. Eddig szinte teljesen üres volt, csak a színpadon a banda próbált, beszélték meg az utolsó részleteket.
A koncert hamarosan elkezdődött, és együtt élveztük a zenét. A műsor felénél, a mellettünk lévő páholyból mutogattak ránk, de nem kerítettem ennek túl nagy jelentőséget, ugyanis Perrie is híresség, biztosan csak rá figyeltek fel ennyire.
Allissa kezdte el bökdösni a vállamat, mire neki szenteltem a figyelmemet.
-Azok a lányok rád mutatnak.
-Nem, biztosan csak Perrie...
-Szerintem rád. De mindegy.
-Oké.
Többet nem is beszéltünk erről, inkább végigénekeltük, és tapsoltuk a fiúk koncertjét, akik valljuk be: nagyon jók voltak!

Egy szobában ültünk, és vártuk a fiúkat, mikor helyettük pár lány jött be hozzánk. Nyakukban a Meet&Greet belépőjük lógott, így egyből tudtuk, hogy ők is csak rajongók. Lissel próbáltuk magunkat minél jobban összehúzni, hogy ne keltsünk túl nagy feltűnést, ami úgy tűnik sikerült is, mert velünk nem foglalkoztak, csak Perrievel váltottak pár szót.
Mikor a fiúk beléptek, legnagyobb meglepetésemre a lányok nem sikoltoztak, nem bőgtek, egész normálisan viselkedtek. Niall persze elemelt pár kekszet az asztalról, amikor ő végzett az aláírásokkal. Ő addig odajött hozzánk. Mikor Liam is végzett odajött Allissához, és egy hosszú puszit nyomott a szájára, aztán mikor elváltak egymástól mindketten elkerekedett szemmel néztek egymásra, vagyis leesett, hogy mit csináltak a rajongók előtt. Persze ők amint ezt meglátták, az álluk a padlón hevert.
-Te vagy Liam barátnője?!?!?!??! - emelte fel a hangját az egyikőjük, persze az említettek, kérdőn néztek egymásra, majd Li átvette az szót.
-Igen, ő Allissa Franklin, a barátnőm.
-Te jó ég! Csinálhatnánk egy képet?
-Lányok, ha lehetne... - folytatta volna Liam, ha nem a gyűrűmet szúrják ki.
-Te pedig Louis barátnője vagy, igaz? - összenéztünk Lou-val, aki csak elvigyorodott. Sikerült a terve.
-Igen, ő az én barátnőm, Chelsea Higgins.
-Te Paul Higgins rokona vagy? - kérdezték, mire bólintottam. Meg sem mertem szólalni...
-Akkor csinálhatnánk a barátnőitekkel képet?
-Persze! - mondta Lou, mire a rajongók mellém álltak, és készítettek pár felvételt.
-Liam, a te barátnőddel is csinálhatnánk?
-Ha szeretnétek! Már úgyis lebuktunk! - mosolyodott el Lis, mire Liam láthatóan megszorította a kezét bátorításképp.
A rajongók körülbelül 10 perc múlva elmentek, mi pedig megkönnyebbülten maradtunk a szobában. Perceken belül már mindenki tud a kilétünkről...

2 megjegyzés: