Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. július 23., hétfő

11. Fejezet

*Allissa szemszöge*
Chelseával már egy hete folyamatosan bejárunk a stúdióba a fiúkhoz. Kimerült vagyok, hiszen mindennap 9-kor kelünk, ami nem egy korai időpont de én kifejezetten nagy álomszuszék vagyok, és elég sokáig szoktam fent lenni...Egy hét telt el, a mai nap is úgy indult mint az eddigiek, bár nem Chelsea ébresztgetésére keltem, hanem a telefonom csörgésére.  Kikapcsoltam az ébresztőórát rajta, majd felöltöztem és elindultam. Az út hosszú volt és az idő is lassan telt. Chelsea ma nem jött a stúdióba, mert készülődik a randira. Louis nagyon tetszik neki, és ő is Lounak, a munkánk ideje alatt megismertem őt. Nagyon vicces fiú, ha járni fognak igazán aranyos pár lesznek. A stúdióba érve a fiúkat pillantottam meg, akik kicsit kérdően néztek rám.
-Hát Chelsea hol van? -kérdezte Niall-
-Louis elhívta randira, ami ma este lesz, és mivel általában 7-kor végzünk, ezért ma otthon maradt hogy készülődhessen.
-Úúú Louis és Chelsea..én tudtam! Elejétől fogva tudtam hogy összejönnek majd..-vágta rá Zayn-
-Apropó Lou, ő hol van? -kérdeztem-
-Éppen kiment a wc-re a drágám. Már egy ideje ott van, megnézem mit csinál. -mondta Harry, majd felpattant és kiment-
Az utóbbi időben nem igazán beszéltem Liammel ami bánt, mert tetszik nekem. Köszönünk egymásnak, megbeszéljük amiket meg kell, és néha egymásra nézünk...Niall éhes, és minden percben az, nagyon szeretem, de ennyit nem ehet egy ember, szinte minden percben mennem kell valami kajáért. A többiek néha-néha kérnek valamit, de Niall állandóan! Letelt a munkaidőm, mindenki kiment a szobából, csak Liam guggolt még az egyik sarokban és pakolgatott még valamit. Kicsit ideges lettem, hogy azok után ami történt egy szót sem szólt hozzám, így odamentem hozzá..
-Liam figyelj..!-kapta fel a fejét és nézett rám kérdően- Lassan egy hete, hogy alig szólsz hozzám! Ez nagyon rosszul esik, azok után ami történt..Miért van ez?
-Lis, ezt ne most beszéljük meg..
-De most kell megbeszélnünk, ha most nem fogjuk akkor sosem, ha nem kedvelsz mond meg kerek-perec!
-De kedvellek..
-Akkor meg mi van? Nem értem miért viselkedsz így.
Liam nem válaszolt, csak megvonta a vállát, amire ideges lettem.
-Liam válaszolj, ha kedvelsz miért viselkedsz így?
-Mert nagyon tetszel nekem -förmedt rám, amire én kicsit megszeppentem, majd felállt és megcsókolt-
Tökéletes volt, pedig már megtörtén egyszer, bár azt Zayn megszakította...
-Akkor én is bevallok valamit..te is tetszel nekem..szerintem már mindenki tudja, csak te nem..-mondtam a csók után-
Liam vigyorgott rám, és én is rá. Nem szóltunk egy szót sem csak mosolyogtunk, úgy nézhettünk ki mint a bolondok..

*Liam szemszöge*
Allissa és Chelsea egy hete itt dolgoznak a stúdióban. Chelseával minden nap beszélgetek állandóan velem, Louissal és Harryvel van. Nagyon kedves lány, már értem miért tetszik Lounak. Allisához azóta nem szólok amióta itt vannak, legalábbis olyat nem, ami szórakoztató lenne vagy érdekes, ha szükségünk van valamire szólok neki, de egyébként nem. Tetszik nekem, de ez nem jó, mert Daniellel járok, így szerintem mindkettőnknek jobb ha nem szólunk egymáshoz. Bunkó vagyok, ha valaki más lenne ilyen biztosan nem kedvelném..Este 7 körül lehet, a többiek már elmentek, csak én maradtam és Allissa. Én még pakolásztam az egyik sarokban, Lis meg pár CD-t rakosgatott ide-oda, mikor idelépett hozzám..

-Liam figyelj..! Lassan egy hete, hogy alig szólsz hozzám! Ez nagyon rosszul esik, azok után ami történt..Miért van ez?
-Lis, ezt ne most beszéljük meg..-válaszoltam kicsit flegmán-
-De most kell megbeszélnünk, ha most nem fogjuk akkor sosem, ha nem kedvelsz mond meg kerek-perec!
-De kedvellek..
-Akkor meg mi van? Nem értem miért viselkedsz így.
Nem válaszoltam, csak megvontam a vállam.
-Liam válaszolj, ha kedvelsz miért viselkedsz így?
-Mert nagyon tetszel nekem -mondtam, kicsit felemelve a hangom, mire felálltam és megcsókoltam-
-Akkor én is bevallok valamit..te is tetszel nekem..szerintem már mindenki tudja, csak te nem..-mondta Lis a csók után-

A csók tökéletes volt, de eszembe jutott Danielle, hogy én újra megcsalom. Allissa tetszik nekem, nagyon..Azt hiszem szakítanom kell Danivel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése