Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. július 28., szombat

14. fejezet

*Allissa szemszöge*
Ma valamiért csak 11-re kellett bemenni a stúdióba, így Chelsea csak 10-kor keltett. Vicces hogy ő ébreszt reggelente. Mikor elkészültünk elindultunk és az egész utat végigbeszéltük, ahogy mindig. 11 előtt 5 perccel értünk be talán, de a fiúk már ott voltak. Harry kivételével. Zaynt és Niallt megöleltem, Liamnek pedig puszit is adtam, de nem feltűnően, mert igazából még nincs semmi..majd helyet foglaltam a kanapén Nialler mellett, és beszélgettünk. Az ajtó nyitódott..Harry volt az. Leült ő is a kanapéra és belekezdett a mondandójába.
-Srácok figyeljetek! -mondta- Josh hívott, hogy ma házavató bulit tart, mert nemrég vett egy házat, tudjátok..
-Jaa-jaa persze -helyeseltek a srácok- de hánykor lesz?
-9-kor, és azt mondta, hogy ha akarunk vihetünk barátokat is, szóval Lis és Chelsea jöttök ugye? -Liammel egymásra néztünk és elkezdtünk mosolyogni..aztán észrevettem hogy, Chel és Louis is-
-Hát, én benne vagyok ha Chelsea is! -feleltem-
-Én is benne vagyok! -helyeselt-
-Akkor mind együtt megyünk a buliba! -örvendezett Harry és Niall, mikor Rockelle betoppant-
Én csak ránéztem Chelseára egy 'mit keres ez itt' fejet vágva, mire ő megvonta a vállát, majd ránéztem Haroldra akinek csaknem leesett az álla. Elli mindent megtett amit Hazza kért. Kicsit kellemetlenül érezte magát, ahogy láttam, néha csak forgatta a szemeit. Rockelle a kanapé felé vette az irányt, gondoltam Niallel akar beszélni nem velem, így inkább odamentem Chelseahez. A munkaidőnk lassan telt, de 6 körül már végeztünk is.
-Te nem jössz? -kérdezte Chelsea-
-Nem még maradok kicsit..-majd ránéztem Liamre, amire Chel egyből tudta hogy ma egyedül fog hazamenni-
-Akkor sziasztok, Lis otthon találkozunk! -válaszolta mosolyogva és elment-
Liam a kanapén ült, és vigyorgott rám, én pedig odaültem mellé.
-Lis van kedved velem jönni a buliba? -kérdezte kiskutyaszemekkel-
-Hát persze hogy van. Hogy ne lenne?
-Akkor jó ha fél 9-re érted megyek? És sétálhatnánk úgyis jó idő van és beszélgetni is tudnánk..
-Igen úgy jó lesz -mosolyogtam-, de most már mennem kell mert hajat is akarok mosni, és el is kell készülnöm -pattantam fel a helyemről-.
-Várj haza kísérlek!
-Rendben -válaszoltam fülig érő mosollyal az arcomon, és elindultunk-
Az egész utat végigbeszéltük, nagyon kedves volt, az ajtóban pedig puszival köszöntünk el egymástól.

*Liam szemszöge*
A munka jól indult, mert Harry bejelentette hogy ma este Josh házavató bulit tart, és vihetünk "barátokat" is. Én és Allissa egyből egymásra néztünk..Harold egyik barátnője 1 óra előtt bejött a stúdióba, gondolom mert Hazza fel sem hívta és már régen látták egymást. Rockelle egész aranyos lány csak hát nagyon nyomul Harryre így ő kicsit furán kezeli a helyzetet...6-kor végeztünk, a stúdióban csak Allissával maradtunk, aki még váltott pár szót Chelsea-vel de aztán ő is elment..Én a kanapén ültem és mosolyogva bámultam List, majd odaült mellém.
-Lis van kedved velem jönni a buliba? -kérdeztem-
-Hát persze hogy van. Hogy ne lenne? -válaszolta kedvesen-
-Akkor jó ha fél 9-re érted megyek? És sétálhatnánk úgyis jó idő van és beszélgetni is tudnánk..
-Igen úgy jó lesz -mosolyodott el-, de most már mennem kell mert hajat is akarok mosni, és el is kell készülnöm -mondta, majd felállt-.
-Várj haza kísérlek! -álltam fel én is-
-Rendben -válaszolta, és elindultunk-
Az út kellemesen telt, végig beszéltük bár nem laknak messze, kb. negyed órányira. Az ajtóig kísértem ahol adtam egy puszit az arcára majd hazaindultam.

*Allissa szemszöge*
Bementem a házba, Chelsea már itthon volt, Louis hazahozta kocsival. Nagyon aranyosak együtt, gondolom a buliba is együtt mennek. Felmentem, gyorsan letusoltam és hajat mostam, majd lementem Chelhez aki a kanapén üldögélt és elkezdtünk beszélgetni a fiúkról. Mindent kibeszéltünk amit lehetséges háromnegyed óra alatt, mert aztán elkezdtünk készülődni. Chelsea még letusolt hiper gyorsan, majd felvettük a ruháinkat. Mire észbe kaptam már fél 9 lett, Liam is ideért.
-Szia Lis, csinos vagy..-mondta aranyosan-
-Szia, ó köszönöm! -pirultam el- Te is jól nézel ki..
-Köszi! Akkor mehetünk?
-Igen csak egy pillanat!
Felkaptam a táskámat és Chelsea-re néztem aki ott állt az előszobában.
-Chels! Nem jössz velünk? -kérdeztem-
-Neem, nem! Jön értem Louis, meg nem is akarok zavarni..
-Nem zavarnál. De ha jön érted Louis akkor mindegy. Na akkor ott találkozunk! Puszi. -mondtam majd becsuktam az ajtót és elindultunk-
Az úton Liam elmondta hogy szakított Daniellel miattam, vagyis mert tetszem neki és nem akarna neki hazudni. Ez aranyos volt tőle, de bánt is a dolog, mert Danielle biztosan nagyon szerette..de ez Liam döntése. 25-30 perc gyaloglás után megérkeztünk, egy gyönyörű, nagy házhoz értünk. Érdekes lesz itt bulit tartani mert a fiúk már akkor tiszta dilisek ha józanok, mi lesz velük ha lerészegednek? Liam ugyan nem ihat, és én sem vagyok az az ivós fajta, gondolom jól el leszünk. Harry és Rockelle már a kanapén üldögéltek, elég furcsa helyzetben..Louis és Chelsea is megérkeztek kéz a kézben, majd lassan Zayn és Niall is. A buli jó volt, bár Zayn és Niall hulla részegek lettek és betörtek egy ablakot az egyik vázával. Elég vicces volt, mert még Josh is nevetett, aki szintén nem igazán tudta a világát, majd a váza után ugrott. A buli végén a legtöbben a medencében végezték ruhástól..Én és Liam ittunk pár alkoholmentes koktélt, és végig együtt voltunk és beszélgettünk, aztán 2 körül eljöttünk a buliból..Út közben pedig elhívott egy randira.
-Allissa, holnap lenne kedved eljönni velem egy randira?
-Igen, az jó lenne..-mondtam mosolyogva..és bevallom örültem, hogy végre elmehetünk egy normális randira, mert a múltkori az csak egy baráti 'találkozó' volt-
-Akkor jó ha érted megyek..mondjuk 8-ra?
-Jó, és hova akarsz menni? -érdeklődtem-
-Az legyen meglepetés!
-Rendben, akkor 8-kor randizunk..-mondtam bár azt hiszem elpirultam közben-
Megérkeztünk, Liam az ajtóig kísért egy puszit nyomtam az arcára, majd elköszöntünk egymástól, én pedig bementem. Felmentem a szobámba befeküdtem az ágyba és szinte azonnal elaludtam.

~ Sziasztoook! 1-2 hozzászólást elfogadnánk szívesen, nem harapunk! :) ~

2 megjegyzés: