Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. július 15., vasárnap

6. Fejezet

*Allissa szemszöge*
Miután Liam elhívott randira, felkért táncolni amire én igent mondtam. Egy elég pörgős számot játszottak így szinte azonnal kedvet kaptunk a tánchoz, de alig telt el 10 másodperc amíg a táncparketten voltunk egy lassú szám következett. Belenéztem Liam szemébe és nem tudtam ellenállni azoknak a gesztenye barna szemeknek. Ő már nyújtotta a kezét amit én örömmel megfogtam, és elkezdtünk lassúzni. A kezeim a nyaka köré fontam ő pedig a derekamra tette az övéit. Nem táncoltunk sokáig talán csak 5 percet. Közelebb hajolt és a fülembe suttogott.
-Kimegyünk  az udvarra?
-Menjünk! -válaszoltam, és közben rámosolyogtam-
Az udvar nagyon szép volt, nem voltak virágok és semmi különösebb dolog sem, csupán egy hatalmas fűzfa kivilágítva kisebb lampionokkal. Mi leültünk a fűbe, néztük a csillagokat és beszélgettünk szinte a semmiről. A zene kihallatszódott. Épp egy lassú zene ment. Liam rámnézett és felkért táncolni.
-Táncolunk?
-Itt és most? -vigyorogtam-
-Igen.
-Hát jó, benne vagyok.
Felálltunk és táncoltunk. Nagyon romantikus helyzet volt bármennyire is szeretnék Liamre csupán barátként tekinteni. Kezeim megint a nyaka köré fontam és ő a derekamat fogta. Ott táncoltunk ketten a fűben, amikor megcsókolt. Próbáltam magam leállítani de nem ment, Liam nagyon tetszik nekem bár van barátnője. Csupán egy perc volt de nekem többnek tűnt. A csókunkat Zayn szakította meg...

*Liam szemszöge*
Allissa gyönyörű lány. Miután randira hívtam késztetést éreztem arra hogy felkérjem táncolni amire ő igent mondott. Nagyon tetszik nekem, bár ez bűn mert nekem most itt van Danielle. Allissával kimentünk a kertbe. Az ég ma különösen szép volt, tele volt csillagokkal, így leültünk a fűbe beszélgetni. A zene kihalladszódott és én újabb táncra kértem fel őt. Az udvaron táncoltunk ketten és én megcsókoltam. Talán nem szabadott volna de én így láttam jónak, még ha nem is ez a helyes cselekedet. Nagyon jó volt még Zayn ki nem jött...

*Zayn szemszöge*
Egy ideje már keresem Liamet, nem is tudom mióta. Mindenki eltűnt vagy csak van valakivel. Háromnegyed órája még láttam de aztán eltűnt. Egy öreg úr már régóta ott ült a sarokban így megkérdeztem hogy látta-e Liamet, azt mondta igen, kiment az udvarra valakivel. Kíváncsi vagyok, hogy kivel mehetett ki, mert nem igazán ismerek itt senkit sem így gondolom ő sem. Kimentem az udvarra de lehet hogy rosszul tettem, mert azzal a valakivel éppen csókolózott..
-Khm-khm -színleltem köhögést, mire ők elváltak egymástól mintha mi sem történt volna-
-Őőő Zayn mit keresel te itt? -törte meg a csendet Liam-
-Egy ideje kerestelek már mert nem volt kivel lennem és nem akartam egyedül üldögélni az asztalnál..
-Miért mi van a többiekkel?
-Harry gondolom hazament valami csajjal, Niall épp egy lányt fűzöget a bárpultnál, Lou pedig szintén nincs meg...
-Értem..
Pár perc kínos csönd után
-Allissa Franklin vagyok -nyújtotta kezét a lány, egy kicsit félénken-
-Én pedig Zayn Malik -válaszoltam, majd kezet ráztunk-
-Liammel éppen a csillagokat néztük és beszélgettünk..csatlakozol hozzánk? -az ég leszakadhatna ettől a hazugságtól, közben Liamre néztem kérdőn aki alig mert rám nézni-
-Hát jó..-válaszoltam Allissának-
Nagyon sokat beszélgettünk Liammel és Lissel akit nagyon megkedveltem, rettentő aranyos lány. Már 4-5 óra lehetett mikor Lisa megnézte az óráját, majd felállt.
-Sajnálom de nekem mennem kell..elég későre jár és még haza kell sétálnom..-mondta-
Liam biztosan haza akarta volna kísérni de a jelenlétem miatt nem nagyon tolongott...
-Hazakísérlek -mondtam, és ránéztem Liamre akin kicsit látszódott a féltékenység, de próbálta leplezni-
-Rendben. Köszönöm! -válaszolt Lis, és elindultunk-
Az úton nagyon sokat beszélgettünk, és elmondta hogy nagyon tetszik neki Liam, de próbál ellenállni, mert van barátnője, bár amint láttam az nem sikerült. Mondta hogy elhívta egy randira is, de a csók után nem tudja, hogy hogy lesz, és hogy megy-e érte Liam 3-kor..

*Allissa szemszöge*
1 órakor ébredtem fel, a földön feküdve. Nem magamtól keltem fel csupán a nagy zajongásra amit a kukásautó csapott. Lassan elkezdtem éledezni. Elmentem a fürdőbe letusoltam és fogat mostam. Ugyan még mindig pizsamában vagyok de azért szétnézek a házban hogy kik vannak itthon. Paul és Clodagh természetesen nászúton vannak. Chelsea szülei szerintem a szobában vannak, de hol van Chelsea? Ötletem sincs, bár már az étteremben sem láttam..Megettem egy szendvicset, majd ránéztem az órára és már 2 óra volt, így elkezdtem készülődni. Nem tudom, hogy Liam jön-e értem azok után ami az este történt, de azért felöltözök nehogy a végén várnia kelljen rám.  Laza cuccot vettem fel mert nem akartam túl csinosnak tűnni, hiszen van barátnője. Fel raktam egy kis szempilla spirált és megcsináltam a hajam. Csöngetnek. Liam volt az. Mivel már készen voltam csak felkaptam a sapkám és el is indultunk. A városban sétáltunk, vettünk egy-egy shake-t és elmentünk egy parkban. Leültünk az egyik padra és beszélgettünk, de a tegnap estét nem igazán hoztuk szóba. Még most sem tartom jó ötletnek hogy a városban sétálgattunk kettesben, de eddig nem történt semmi baj, így nem is aggódom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése