Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. július 29., vasárnap

15. Fejezet

*Chelsea szemszöge*
A stúdióban ücsörögtünk, és vártuk Haroldot, aki 11-kor lépett be az ajtón, és vágódott le mellénk a kanapéra. Elmondta, hogy Josh felhívta és elhívott minket a házavató bulijára. Louis-val egymásra néztünk és mosolyogtunk, majd ezt a pillanatot megzavarta Rockelle, aki Harry-t jött meglátogatni. A göndörkén látszott, hogy nem igazán örül neki, és kellemetlenül érzi magát, miközben Ell minden kívánságát teljesíti, és eléggé nyomul. 
Amíg Harry a szólóját énekelte fel, addig Louis odajött hozzám, és leült a kanapéra.
-Hozzak neked valamit? - kérdeztem tőle mosolyogva.
-Nem kérek, köszönöm, Csak azt akartam megkérdezni, hogy eljönnél-e velem a buliba?
-Persze, szívesen elmegyek veled!
-Akkor jó lesz, ha háromnegyed 9-re érted megyek?
-Tökéletes! - vigyorogtam, és megsimítottam a karját.
-Louis! 
-Megyek! - egy puszit nyomott a homlokomra, felállt a kanapéról, és a többi sráchoz ment gyakorolni.
A nap gyorsan eltelt, már a cuccaimat szedtem össze, mikor egy kezet éreztem a derekamon. Hátrafordultam, és Lou-t láttam magam előtt.
-Hazavigyelek? - kérdezte
-Ha nem gond.
-Dehogy gond! Örülök, ha veled lehetek!
-Hát akkor menjünk! Egy pillanat! - kimentem a mosdóba, és megigazítottam a hajam, és ellenőriztem a kinézetem. Miután kimentem Louis-val kimentünk a kocsijához, udvariasan kinyitotta az ajtót, és beszálltunk.
Az út gyorsan eltelt, többnyire szótlanok voltunk, csak a rádió adott némi zajt. A házunk előtt két puszival, és egy hosszú öleléssel búcsúztunk.
-Akkor háromnegyed 9-re itt vagyok!
-Rendben! Szia Lou.
-Szia Chelsea!
A házba belépve, láttam, hogy Allissa még nincs itthon, így töltöttem egy narancslevet, amit a kanapén ülve megittam. Lis pár perc múlva belépett, és köszönés utána felment, tusolni és hajat mosni. Addig én tévéztem, és elvoltam.
Mikor Lis végzett a teendőivel, csatlakozott hozzám a kanapén, és kibeszéltük a srácokat. Mindent elmondtam neki, hogy hogyan állunk Louis-val, és ő is elmondta, hogy ő hogyan Liammel. Én még mindig azon a véleményen vagyok, hogy nagyon szép pár lennének, és őszintén megmondom, hogy nagyon szurkolok nekik, hogy összejöjjenek.
Miután tényleg kibeszéltünk mindent, Lis elment készülődni, én meg előtte még letusoltam, majd felvettem a ruhám, és kivasaltam a hajam. Az arcomra a szokásos alapozó-púder párost tettem, a szemhéjamra barna szemhéjpúdert vittem fel, számra pedig nude rúzs került.
Allissáért Liam jött, és kedvesen felajánlották, hogy elvisznek, de elutasítottam, mert kicsit később Louis állt meg a házunk előtt. Csengetett, majd kinyitottam az ajtót. Szürke-kék csíkos pólót, szürke nadrágot, és kék Toms cipőt viselt. Haja most is tökéletesen volt beállítva, szája lélegzetelállító mosolyra húzódott.
-Gyönyörű vagy, mint mindig! -bókolt
-Ugyan Lou!
-Akkor is az vagy, és kész! - ölelt meg, és nyomott a szám sarkába egy apró puszit, mire én elmosolyodtam.
-Inkább induljunk, mert elkésünk!
-Oké! - megfogta a kezem, és úgy mentünk a fekete Porsche ajtajához, ahol kinyitotta az ajtót, és besegített.
Az úton Josh-ról beszéltünk, mesélt róla, elmondta, hogy ő a dobosuk, és hogy nagyon jó fej srác. Elmondása szerint, nagyon jóba lettek, főleg Niall-el találták meg egymást, szinte legjobb barátokká váltak.
Mikor odaértünk csöngettünk, és a már sokat emlegetett srác nyitott ajtót.
-Szia! Chelsea Higgins!
-Josh Devine! Te vagy Louis barátnője? Mázlista vagy, Haver! - szólt oda Lou-nak.
-Nem, nem a barátnőm. MÉG nem. De már így is mázlistának érzem magam, mert nem minden nap akad ilyen gyönyörű kísérőm, mint Chelsea!
-Lou!
-Én csak az igazságot mondom! - nyomott puszit a homlokomra.
-Ne idegeskedj csajszi, Louis tényleg az igazat mondja! Megfogta az Isten lábát, hogy megismert!
-Köszönöm, de ha már kibókoltátok magatok, és kellően zavarba hoztatok, most már bulizhatnánk!
-Jól van, jól van! Egy italt?
-Egy martinit! - mosolyogtam. Nem akartam sokat inni, de egy kis ital kell ahhoz, hogy ismeretlen társaságban feloldódjak.
-Én egy whisky-t!
-Egy pillanat!
Louis-val leültünk a bárpulthoz, és beszélgettünk erről arról. Miután Josh kihozta a piánk, és azt megittuk táncolni mentünk. Egy JLS szám ment mixelve, amire a refrénnél a jól ismert kézmozdulatokat tettük meg. A végén már egymást átkarolva mozogtunk a tömegben, és egy-két csók is elcsattant, miközben hosszasan vizsgáltuk egymást szemeit.
Éjfél felé elmentünk sétálni, ezzel otthagyva a bulit és a többieket. Egyikőnk sem volt részeg, Mindkettőnk 2-2 italt ivott. Louis már nem ült autóba, ezért Joshnál hagyta, így hazakísért, és az ajtóban megálltunk.
-Tudod, mi lenne, ha megismételnénk azt a múltkori randit?
-Benne vagyok!
-Akkor holnap? Vagyis ma? - nevetett. Jóval elmúlt éjfél, így már más napot írtunk.
-Oké. Hánykor? És mit csináljunk?
-8? Nem mondom el mit csinálunk, és nem kell kiöltözni!
-Szóval te már ki is tervelted?
-Ki hát! - nevetett, és végigsimított az arcomon. Hosszas szemezés után, végre ajkait enyémekre tapasztotta.
-Jó éjt! Holnap reggel találkozunk! Mi majd hamarabb lelépünk a stúdióból, úgy 4 óra körül.
-Oké! Jó éjt Louis!
-Jó éjt Chelsea! - nyomott egy hosszú puszit a számra, majd kiment a kapun, és elsétált. Figyeltem, amíg látható volt, majd hatalmas vigyorral az arcomon bementem az ajtón, és örömtáncba kezdtem. Louis újra randira hívott, és már alakulnak a dolgok! 

4 megjegyzés: