Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. július 13., péntek

5. Fejezet



*Harry szemszöge*
Sosem voltam oda az esküvőkért. Nyálas, unalmas, egyedül csak a szertartás utáni buli jött be. Onnantól kezdve sosem unatkozok.
A szertartáson a második sorban kaptunk helyet, így kilátást kapva a koszorúslányok hátsó felére. Volt egy lány, aki gyakran hátrapillantott. Szép arca volt, a szemei gyönyörűek voltak. Az alakja irigylésre méltó, és az a fehér ruha tökéletesen állt neki, és szépen kihangsúlyozta a fenekét. Még is csak jó lesz ez az esküvő!
A szertartás után az étterembe mentünk, és a torta felvágása, és az előadásunk után megtaláltam azt a bizonyos koszorúslányt, aki épp egy pohár pezsgőt emelt le a pincér tálcájáról. Vettem a bátorságot, és odamentem hozzá.
-Harry vagyok. Mi a neved?
-Tudom, már hogy ne tudnám a neved? Nagy rajongód vagyok. Te vagy a kedvencem! Csodálatosak vagytok! É-és a nevem R-Rockelle.
-Köszönöm. - mosolyodtam el. -Szép neved van. Különleges.
-Köszönöm.
-Egyébként nagyon jól áll ez a ruha!
-Nekem nem tetszik... A fehér nem az én színem. Sápaszt.
-Ó, ugyan már! Tökéletesen nézel ki!
-Hát köszönöm, újra. De elég a bókolásból! Inkább táncoljunk!
-Hát rendben, de figyelmeztetlek, én két ballábas vagyok, szóval már előre elnézést kérek, hogy össze fogom taposni a lábad.
-Hát akkor előre is semmi baj.
A táncparkettre mentünk, ahol épp egy ismerős dallam csengett. Új dal lehetett, talán Black Eyed Peas. De most jelen pillanatban nem is érdekel, amikor egy bombázóval összesimulva táncolunk. Kezeimet a formás kis fenekén pihentettem, ő pedig a testemhez tapadva rázta magát a ritmusra. A tánc után a bárpulthoz mentünk. Kértünk két sex on the beach-et, és még ezeken kívül megittunk párat. Kicsit becsiccsentettünk, és én a pillanat hevében megcsókoltam. Nem ellenkezett, nagyon is benne volt. Megkérdeztem, hogy megyünk-e sétálni, és szerencsémre bele is egyezett, így az étterem körül sétálgattunk. Bátran megfogtam a kezét. Úgy sincsen mit veszítenem, senki sem tud nekem ellenállni! Most mondhatjátok, hogy egoista vagyok, de csak nézzetek rám! Mióta is beszélek én magamba? 
2-3 óra tájt lehetett, mikor visszamentünk az étterembe. Leültünk az asztalhoz, Elle-t az ölembe ültettem, és csókolóztunk.
-Mi lenne ha elmennénk hozzánk? - kérdeztem. 
-Benne vagyok!
Elindultunk a közös 1D ház felé. A többiek nem tudom hol járnak, de ha lehetne nem kéne reggelig hazajönniük...

*Rockelle szemszöge*
A szertartás gyönyörű volt.  Egy élmény koszorúslánynak lenni tényleg. Clodagh nénikém nagy szép volt. Jó volt a haja, a ruhája, a csokra, és Paullal nagyon aranyosak együtt.  Mivel mi hamarabb ott voltunk, volt időm (legalábbis nekem) kicsit körülnézni, és szemügyre venni a vendégeket. Legtöbbjüket ismertem, mert általában minden buliban ott vagyok amiben Clodagh is, mivel én vagyok a kedvenc unokahúga. Mindössze talán 20-25 embert nem ismertem...5-öt legalábbis személyesen nem.  Méghozzá a One Direction tagjait. Nagy rajongójuk vagyok, és mindagyiküket nagyon szeretem, de persze mint a legtöbb lánynak nekem is van kedvencem. Harry Styles. Nem akarok rá nyomulni legalábbis még nem, talán majd az étteremben, de ott is csak akkor ha ő nem kezdeményez..A szertartás gyorsan lement, egyáltalán nem tartott sokáig. Ott állni Clodagh és Paul mellett kifejezetten jó volt. A ceremónia után elmentünk az étterembe. Az ételeket megkaptuk, fél 12-kor meghozták a tortát is. Fehér marcipánbevonatos, virágos csokitorta volt. 12-kor színpadra lépett a One Direction nagyon örültem hogy láthatom őket, mert még nem igazán tudtam eljutni egy koncertjükre sem, Clodagh pedig biztosan nem tudja hogy szeretem a bandát így még nem láttam őket. A szereplésük után kicsit közelebb mentem a színpadhoz, de nem feltünően, majd levettem egy pohár pezsgőt a pincér tálcájáról. Harry egy ideig nézett, én pedig csak vigyorogtam rá. Nem telt el félperc sem, mikor elindult felém.
-Harry vagyok. Mi a neved?
-Tudom, már hogy ne tudnám a neved? Nagy rajongód vagyok. Te vagy a kedvencem! Csodálatosak vagytok! É-és a nevem R-Rockelle.
-Köszönöm. - mosolyodott el. -Szép neved van. Különleges.
-Köszönöm.
-Egyébként nagyon jól áll ez a ruha!
-Nekem nem tetszik... A fehér nem az én színem. Sápaszt.
-Ó, ugyan már! Tökéletesen nézel ki!
-Hát köszönöm, újra. De elég a bókolásból! Inkább táncoljunk!
-Hát rendben, de figyelmeztetlek, én két ballábas vagyok, szóval már előre elnézést kérek, hogy össze fogom taposni a lábad.
-Hát akkor előre is semmi baj.
Elég közel álttunk egymáshoz, és közben fogta a fenekem.  Tánc után leültünk a bárpulthoz, és kértünk két sex on the beach-et. Ittunk még egy-két pohárral, de nem sokat, becsiccsentettünk egy kicsit..és Harry megcsókolt...nem ellenkeztem túlzottan, sőt! A csók után elemtünk sétálni az étterem körül kézenfogva. 2-3 óra körül lehetett mikor visszaértünk. Nem sokan maradtunk az étteremben, szinte mindenki haza indult, még a szüleim is. Chelsea még itt van azt hiszem bár nem nagyon láttam már vagy egy órája. A barátnője is itt van, kedves lánynak tűnik. Chelsea bemutatott minket egymásnak még a templomban. Nem beszéltem vele sokat de biztosan jó fej hiszen csak egy év korkülönbség van köztünk. Harryvel leültünk egy asztalhoz és csókolóztunk.
-Mi lenne ha elmennénk hozzánk? -mondta Harry-
-Benne vagyok!
Elmentünk Harryhez, majd felmentünk a szobájába. Csókolóztunk majd beestünk az ágyba és megtörtént 'az'.  Reggel a karjaiban ébredtem, majd lassan ő is felébredt..

*Harry szemszöge*
Jó érzés volt úgy felkelnem, hogy valaki a karjaimban van. Mondjuk… mindegy. Ébredezni kezdett, én pedig rámosolyogtam. Kinyitotta gyönyörű szemeit.
- Jó reggelt Harry.
- Jó reggelt Elli.
- Köszönöm az estét Édes. Nekem most mennem kell, be kell a suliba ugorjak pár papírért.
- Suliba? Hány éves vagy?
- 15.
- Mi?! 15? Azt hittem sokkal idősebb vagy!
- Ugyan Szívem. Majd jövök.
- Aha.
Lesokkoltan ültem vissza az ágy szélére. Basszus. Még csak 15 éves. Ezt a törvény is tiltja… De mi van, ha még… Ha még szűz volt?  Akkor egy darabig biztos, hogy le nem rázom….

Sziasztok! Kommentelni ér! :D 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése