Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. július 19., csütörtök

9. Fejezet

*Chelsea szemszöge*
Amint anyuék elmentek, a kezembe vettem a levelet, és gyorsan elolvastam.Paul azt írta, hogy tulajdonképpen a fiúk "jobb kezei" leszünk, szóval megszerezzük nekik, amire szükségük van, ha kell elintézünk nekik pár dolgot, és amennyire tudunk vigyázunk rájuk. Ezen felnevettem. 5 fiúra 2 lány vigyáz. Jó vicc!
A levélben még az is állt, hogy 10 órára a stúdióban találkozunk velük, és onnantól kezdődik a mi "munkánk". Mivel Allissa nincs itthon, leültem a tévé elé, és belenéztem valami vígjátékba, ami nagyon gagyi volt, így kikapcsoltam és vettem egy forró fürdőt, majd álomra hajtottam a fejem.

*Másnap*
9 órakor az ébresztőórám csörgött, így gyorsan kikapcsoltam, és kikászálódtam az ágyból. Ami megjegyzem, nagy nehezemre esett....
Lis szobájába mentem, ahol a Ő még nagyban húzta a lóbőrt. Óvatosan ébresztgetni kezdtem, majd végre kinyitotta a szemét.

-9 óra -mondta fáradtan - még hajnal van Chelsea!!
-Próbálj elkészülni, ugyanis lassan mennünk kell a stúdióba átvenni Paul helyét. A One Directionnak fogunk segíteni..
-Rendben...RENDBEN?! -élénkült fel- én nem akarok nekik dolgozni..vagyis hogy, nem tudom hogy állunk Liammel és így nem igazán szeretnék vele/velük találkozni.
-De nem akarok egyedül menni. Kérlek gyere el velem! Ha most nem jössz akkor sosem fogsz, és így nem is fogod megtudni hogy álltok. Különben is..mit csinálnál itthon egyedül?
-Hát jó, már öltözöm is..-ahogy megpróbált kikelni az ágyból, valahogy beleakadt a lába a takaróba, és hatalmasat esett, amire én elkezdtem röhögni.
-Lis -próbáltam megszólalni a röhögés közepette- kelj már fel, mert sosem fogunk elkészülni!
Mikor láttam, hogy elkezd pakolni, hátat fordítottam, és kiléptem a szobából, és az enyémbe siettem. A bőröndömből kivettem pár ruhadarabot, és kiegészítőt, majd a fürdőszobába mentem, ahol elvégeztem a reggeli teendőim. Mikor végeztem felöltöztem, és még egy kis leheletnyi sminket is feltettem, a hajamat pedig hagytam, hogy hullámosan omoljon a vállamra.

-Lis! Kész vagy?!
-Aha! Mehetünk!
Mikor odaértünk a stúdióba, a recepciós hölgy felkísért minket a fiúkhoz, ahol gyors bemutatkozás után csevegésbe kezdtünk. Én Louis-val, Liam-mel és Harry-vel beszélgettem, míg Lisa Zayn-nel és Niall-lel volt elfoglalva. Lou-n most is, mint az esküvőn sírtam a nevetéstől. Ennek a srácnak elképesztő humora van! Ha mellette vagyok valamiért mindig vigyorgom, pedig még csak kétszer találkoztunk. Harry is nagyon kedves, vicces és bolond, (jó értelemben) Liam pedig komoly, de mégis szórakoztató, és jól el lehet vele beszélgetni.
-És Niall-lel van köztetek valami? Nem mesél nekünk semmit! - kérdezte Louis, amin csodálkoztam, mert mégis mi köze van hozzá, de válaszoltam.
-Dehogy! Nagyon kedves srác, de csak barát. -mosolyogtam.
-Nem úgy tűnik, mert az esküvőn hirtelen eltűntetek...
-És?!
-Hát..
-Nincs hát Louis, Niall a barátom...
-Oké, bocsi.
-Semmi baj...
Utána már eléggé elment a kedvem ettől a munka dologtól. Az egy dolog, hogy Louis kedves, humoros és baromi jó pasi... Mi állj! Szóval a lényeg. Semmi köze a magánéletemhez!!!


*Allissa szemszöge*
Reggel Chelsea ébresztgetésére ébredtem. Nagy nehezen ki nyitottam a szemeim, majd ránéztem a mellettem lévő órára ami az éjjeliszekrényen volt.
-9 óra -mondtam- még hajnal van Chelsea!!
-Próbálj elkészülni, ugyanis lassan mennünk kell a stúdióba átvenni Paul helyét. A One Directionnak fogunk segíteni..
-Rendben...RENDBEN?! -eszméltem fel- én nem akarok nekik dolgozni..vagyis hogy, nem tudom hogy állunk Liammel és így nem igazán szeretnék vele/velük találkozni.
-De nem akarok egyedül menni. Kérlek gyere el velem! Ha most nem jössz akkor sosem fogsz, és így nem is fogod megtudni hogy álltok. Különben is..mit csinálnál itthon egyedül?
-Hát jó, már öltözöm is..-ahogy megpróbáltam kikelni az ágyból, a lábam beakadt a takaróba így kiestem-
-Lis -próbált megszólalni a röhögés közepette- kelj már fel, mert sosem fogunk elkészülni!
Felkeltem és előpakoltam a bőröndömből. Mára nem igen volt tervem, csak beakartam pakolni a szekrénybe. Ami ugye elvesz egy kis időt hisz' 3 hónapnyi ruhát hoztam, de majd a 'munka' után megcsinálom. Előkaptam egy laza felsőt, egy hozzá illő nadrággal és egy cipővel. A hajamba kendőt tettem, majd kontyba fogtam. Fogat mostam, majd késznek nyilvánítottam magam. Negyedóra gyaloglás után megérkeztünk a stúdióba, ami még üres volt. 5 perc után megjöttek a fiúk is. Liamet és Zaynt öleléssel köszöntöttem, Louisnak, Harrynek és Niallnek pedig bemutatkoztam. A munkánk alatt szinte végig Zaynnel és Niallel voltam. Niall nagyon aranyos fiú, igazán megszerettem, aztán hárman kibeszéltük az esküvőn történteket, így szóba jött Liam is..mivel ő és Niall közel állnak egymáshoz, szerinte nem csókolt volna meg ha nem tetszek neki. Talán van egy kis remény?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése