Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. július 24., kedd

12.fejezet

*Danielle szemszöge*
A zene leállt, a koreográfusunk, Aaron mosolyogva köszönt el tőlünk, és ki lépett a táncteremből. Végre vége a próbának! Rengeteg lánnyal táncolunk most együtt, Olly Murs egy számára, a Heart Skips the Beat-re. Pihegve csúsztam le a falhoz támaszkodva a padlóra, kezemben egy üveg vízzel. A táskámhoz kaptam, és kivettem a lehalkított mobilomat. 2 nem fogadott hívás, és egy üzenet, mind Liam-től. Megnyitottam az SMS-t, és meglepetten elolvastam.
"Sürgősen beszélnünk kell! Nagyon fontos! Liam"
Visszatettem a táskámba, és megfogva azt, az öltözőbe mentem, és átvettem az utcai szerelésem, majd visszaírtam Liamnek.
"Fél óra múlva a Starbucks-ban, a Victoria Streeten. Dani"
Összeszedtem magam, és elindultam a legközelebbi kávézóba. Közben Liam visszaírt, hogy ott lesz, így még jobban siettem, nehogy elkéssek.
Időben érkeztem, Li még sehol sem volt. Rendeltem egy Caramel Macchiato-t és egy félreeső, alig észrevehető asztalhoz ültem, és vártam a barátom. Körülbelül 10 perc múlva meg is érkezett, szomorúan, láttam, hogy valami bántja, és gyors puszi és ölelés után megkérdeztem.
-Valami baj van?
-Igen....

*Liam szemszöge*
Keveset aludtam, mert végig Lis járt az eszemben és Danielle. 3-4 órát aludtam csak, aztán 9-kor felkeltem. Kinyitottam a szemeimet, majd a telefonomhoz nyúltam és Danit tárcsáztam..de sikertelenül, így megpróbáltam még egyszer, de ez sem sikerült, ezért írtam neki egy üzenetet: "Sürgősen beszélnünk kell! Nagyon fontos! Liam". A válasz lassan érkezett. Felkeltem és a szekrényem felé vettem az irányt, felöltöztem és lementem enni pár falatot. Mire felértem, Danielle már válaszolt: "Fél óra múlva a Starbucks-ban, a Victoria Streeten. Dani".  Az üzenet 5 perce érkezett így felkaptam a telóm és elindultam. Út közben válaszoltam, hogy ott leszek, majd kicsit sietősebbre vettem, nehogy várnia kelljen rám. Megérkeztem. Az ajtóból láttam hogy Danielle már ott van, így bementem. Puszival és öleléssel köszöntünk. Látta hogy valami bánt, így rögtön megkérdezte..
-Valami baj van?
-Igen..Danielle tegnap este megint csókolóztam Allissával..
-Mármint azzal az Allissával? Aki csak egy jó barátod?
-Igen..de nem csak barátként tekintek rá. Az van hogy megtetszett, és nem akarok hazudni neked, és megcsalni se akarlak.
-Tegnap megcsókoltad másodjára is, azt mondtad nem fogod mert csak egy barátod..
-Tudom, és sajnálom..Danielle szakítani szeretnék veled..
-Mi? Azt hittem szeretsz...Seggfej! -mondta hangját felemelve, mire dühösen felállt, és kávéja a fejemen landolt, majd elviharzott-
Ott ültem..a kávé a fejemről folyt a nyakamra és pólómra. Mindenki minket nézett ahogy ott ülök kávés fejjel, és ahogy Dani dühösen távozott..

*Danielle szemszöge*
El sem hiszem, hogy szakított velem. Hogy csalhatott meg? KÉTSZER?! És én még bíztam benne...
Most is oda mentem, ahol mindig megtudtam nyugtatni magam, és le tudtam vezetni a dühöm: a táncterembe.
Odaérve ledobtam a táskám, és bekapcsoltam a zenét. Ritmusra kezdtem mozgatni magam, és improvizáltam. Teljesen beleéltem magam. Az arcomon egy-két kósza könnycsepp csordult le, amit azonnal letöröltem, de még így is szipogtam. Egyre könnyebbnek éreztem magam, a dühöm csillapodott, a fájdalom a szívemben egy picit enyhült, de még így is nagyon fájt. Szeretem Liam-et...

*Aaron - a tánctanár- szemszöge*
A lejátszóban hagyott CD-mért mentem vissza a próbaterembe, mikor hallottam, hogy szól az ismerős zene. Benéztem, és láttam, hogy az egyik táncos, Danielle próbál, de nem a koreográfiát. Valami egészen mást, ami nagyon jól mutatott. Az arcát figyeltem, és láttam, hogy sír. Még egy picit figyeltem, és benyitottam, mire ő azonnal abba hagyta.
-Baj van Danielle? - kérdeztem.
-Ööö. Nincs. - válaszolt zavartan, még a szemét törölgette.
-Látom, hogy valami nincs rendben! Gyere, tudod, hogy nekem bármit elmondhatsz! -veregettem meg a vállát, majd a kezéhez kaptam, és a székekhez húztam, majd leültünk egymással szemben.
-Szóval Liam... - kezdte, és elmesélte, hogy az a rohadék megcsalta, majd megbocsájtott, majd újra megcsalta, és utána szakított vele. Ha ilyen barátnőm lenne, mint Danielle más lányra sem néznék rá. Ő gyönyörű, okos, vicces és tehetséges.
-Tudod mit? Meghívlak egy másik kávéra, mert az előzőt arra a szemétládára pazaroltad!
-Benne vagyok! - mosolyodott el most először, majd elindultunk egy másik Starbucks-ba, hogy esély se legyen arra, hogy összefussunk Liam-mel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése