Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. július 17., kedd

8. Fejezet

*Liam szemszöge*
A randi Allissával nagyon jó volt. Mikor érte mentem, rögtön ajtót nyitott, kicsit meglepődött, de már készen állt. Talán azt gondolta nem megyek érte a csók miatt..Csinos volt, és nem öltözött ki, ami tetszett, lazára vette, de persze nem annyira hogy egy melegítőben jöjjön el. Nem vittem különleges helyre csak a városban sétálgattunk. Meghívtam egy shake-re, majd elmentünk egy közeli parkba, és beszélgettünk.  Nagyon jó társaság mert bármiről lehet vele beszélgetni. A csókunk nem jött szóba, gondolom mindketten kínosan éreztük egy kicsit magunkat, hiszen nekem van barátnőm, ő pedig csak a barátom akar lenni Danielle miatt.
Másnap reggel a telefonom csörgésére keltem. Danielle képe volt a kijelzőn így felvettem.
-Szia -szóltam bele még kicsit kómás hangon, de kedvesen-
-Szia, ma reggel elmentem kicsit sétálni és megláttam egy újságot..képzeld a címlapon vagy..
-Tényleg? A fiúkkal?
-Nem! Egy lánnyal vagy rajta, kettesben sétálgattok..ki az?
-Ő csak egy barátom. Allissa a neve...
-Hát rendben...Hiszek neked!  Puszi, szia!
-Szia -nem tudom mit kellett volna mondanom Danielle-nek, de Allissa csak egy barátom, de én megcsókoltam, és azt hiszem ezt el kell mondanom Daninek is- de várj!
-Igen Liam?
-Tudnánk ma találkozni? Mondjuk félóra múlva? 
-Igen, gyere ide, várlak, puszi!
-Puszi
*Danielle szemszöge*
Liam találkozni akart, így gyorsan rendbe szedtem magam, és a házban is összepakoltam egy kicsit. Mikor készen lettem, nem sokkal később csöngettek is, és amint kinyitottam az ajtót sejtéseim beigazolódtak, és Liam állt ott.
-Szia Kicsim! - köszönt kedvesen, és egy puszit nyomott a homlokomra.
-Szia Liam! - mosolyogtam rá, és behívtam a nappaliba, ahol helyet foglaltunk.
-Tudod, nem véletlenül akartam veled találkozni a stúdiózás előtt. Tudod Paul esküvőjén, ahova te nem tudtál eljönni megismertem Allissát. És tudod... öhm. megcsókoltam. De nem jelentett semmit sem!
-Mi?! "Csak egy barátom" mi?! Nekem is vannak barátaim, de nem csókolgatom őket!
-De nem tényleg nem jelentett semmit sem! Én csak téged szeretlek! Ezt te is tudod! Nagyon sajnálom...
-Sajnálhatod is, de attól az a csók még megtörtént!
-Tudom. De tudod, hogy mennyire szeretlek!
-Tudom...
-Akkor megbocsájtasz?
-Tudod Liam.... Most csalódtam benned. De láttam, hogy tényleg megbántad, ezért megbocsájtok, de remélem többet nem történik ilyen.
-Köszönöm Danielle! Szeretlek!
-Én is Szeretlek!
-Nekem most mennem kell, mert a stúdióban most találkozunk először Paul helyettesítőivel. Állítólag valamilyen rokona, és ők csak arra lesznek, hogy megszerezzék azokat amikre szükségünk van...
-Király! De siess, nehogy elkéss!
-Jól van sietek. Szeretlek Kincsem! Szia! - kísértem ki, és egy csókkal búcsúztunk. Csalódtam benne, de megbocsájtottam, mert szeretem, és szükségem van rá. De a bizalom elveszett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése