Magamról

Saját fotó
Két lány élete fenekestül felfordul, mikor Chelsea nagybátyjához érkeznek, aki egy híres brit fiúbandának dolgozik. A lányok nyári munkára Paul mellé szegődnek ez által megismerik a tehetséges énekeseket, és talán több is kialakul köztük, mint barátság? Ki tudja, majd a sors eldönti….

2012. július 26., csütörtök

13.fejezet

*Harry szemszöge*
Épp a stúdióba készülődtem, mikor megcsörrent a telefonom. A kijelzőn Josh neve szerepelt, képpel ellátva, amin dobütőkkel a kezében vigyorog. Gondolkozás nélkül elfogadtam a hívást, és a fülemhez emeltem a készüléket.
-Csá Harry! - köszönt bele vidáman.
-Helló Josh!
-Szóval, tudod, hogy most vettem egy új házat, és mivel már ideköltöztem úgy döntöttem, hogy tartok egy házavató bulit, amire téged és a srácokat is meg szeretnélek hívni. Persze hozhattok magatokkal bárkit! Megtennéd, hogy szólnál a többieknek is?
-Ott leszünk, és persze szólok nekik! Hánykor?
-9?
-Akkor 9-re ott leszünk! Szia!
-Szia! - nyomtam le a telefont, és bekötöttem a cipőfűzőm, majd bepattantam a nemrég vett Audimba.
Kivételesen 11-re kellett a stúdióba menni, és időben oda is értem. A srácok és a lányok már mind odabent voltak. Louis és Chelsea összeillenek, szinte vibrál köztük a levegő.És azt hiszik, hogy nem vesszük észre, hogy folyton szemeznek, sőt, már abban a "fázisban" járnak, amikor azt hiszik, hogy nem figyelünk, és megfogják egymás kezét. 1. Előttünk miért rejtegetik az érzéseiket? 2. Idő kérdése, és összejönnek!
-Sziasztok! Srácok, Josh hívott, és este bulizni megyünk!
-Mi?
-Josh házavatója!
-Ja!
-És mindenki hívhat magával valakit! - kacsintottam Louis-ra, aki láthatóan megkönnyebbült, és Chelsea-re mosolygott.
-Nos, ha ezt megbeszéltétek, akkor kezdhetnénk a munkát! - törte meg a hangulatot Ryan, a hangmérnök, aztán belevetettük magunkat az éneklésbe...

*Rockelle szemszöge*
Már egy ideje nem láttam Harryt, ezért arra gondoltam hogy ma meglátogatom amíg munkában van, biztosan örülne neki. Fél 12-re értem be a stúdióba, mindenki ott volt, nagy meglepődésemre Allissa és Chelsea is..Harry meglepődött mikor meglátott, így odamentem hozzá és megcsókoltam, majd köszöntem a többieknek is. Lis és Chelsea munkáját elnézve nem kell sokat dolgozniuk, most hogy itt vagyok még kevesebbet kell, mert megcsinálom amit Harry kér. Amíg volt egy kis időm odamentem Niallhöz, és beszélgettünk kicsit..
-Szia Niall, mi újság veletek?
-Szia Elli..semmi érdekes, és veled?
-Semmi..semmi gondoltam bejövök ma Haroldhoz..elég régen láttam már..és mi a program ma estére hmm?
-Háát a fiúkkal elmegyünk Josh bulijába, gondolom Chelsea és Allissa is jönnek.
-Igen? Milyen buli? Lisék is mennek?
-Aha, hát tudod Josh nemrég vett egy új házat és ez ilyen házavató lesz. Igen, gondolom ők is jönnek de nem biztos.
-Értem..-mondtam majd felálltam, és Harry felé vettem az irányt-
-Harry -szóltam neki-
-Igen Rockelle?
-Niall mesélte hogy ma mentek Josh bulijába.
-I-i-i-igen..de lehet hogy kihagyom..nem vagyok valami bulizós kedvemben..
-Elmehetnénk együtt! -mondtam mosolyogva- Allissa és Chelsea is mennek, gondolom ők is valakivel mennek..
-Igen biztosan.
-Akkor megyünk? Naaa Harry -kérleltem-
-Hát izé..őő, oké mehetünk..

*Niall szemszöge*
Ma 11-re kellett a stúdióba mennünk, de Harry még így is elkésett és mondta hogy Josh házavató bulit rendez.Allissával beszélgettem éppen mikor megjelent Rockelle, mire mindenki összenézett. Harold feje különösen tetszett, már majdnem elröhögtem magam. Csak úgy tette magát körülötte, mikor ideért mindenki előtt lesmárolta, aztán pedig teljesítette Harry minden szavát. Rockelle elindult felém és leült mellém, mire Hazzára néztem és ő csak mutogatott valamit de figyelmen kívül hagytam..
-Szia Niall, mi újság veletek? -mondta kedvesen-
-Szia Elli..semmi érdekes, és veled?
-Semmi..semmi gondoltam bejövök ma Haroldhoz..elég régen láttam már..és mi a program ma estére hmm? -kérdezte kíváncsiskodva-
-Háát a fiúkkal elmegyünk Josh bulijába, gondolom Chelsea és Allissa is jönnek.
-Igen? Milyen buli? Lisék is mennek? -fontoskodott-
-Aha, hát tudod Josh nemrég vett egy új házat és ez ilyen házavató lesz. Igen, gondolom ők is jönnek de nem biztos.
-Értem..-majd elment, és Harryhez indult-
Újra gondolva talán nem kellett volna neki semmit sem mondani a buliról, de most már mindegy..Harrytől később kaptam egy kis fejmosást, hogy a következőkben ne mondjak semmit sem Rockynak..

*Harry szemszöge*
Mikor Joshhoz érkeztünk, Rockellel az oldalamon mutatkoztam. Igazából Ell-t, nem szeretem. Utálom azt az érzést, hogy érzem, hogy Ő tényleg szeret, de én nem tudom viszonozni... Mert én nem akartam többet egy éjszakánál, meg aztán... bűntudatom is van miatta rendesen. 15 éves, Ő szerelmes, én nem, a szívét összetörni nem akarom. Csak egyszerűen idegesít.....
Josh egy whiskyvel kínált, amit elfogadtam, és a falnak támaszkodtam, és néztem, ahogy a többiek táncolnak. Nem volt kedvem csatlakozni hozzájuk, ma inkább csak "csendes megfigyelőként" működtem. Miközben az italom lassan szürcsöltem, Ell jött oda hozzám, és látszott rajta, hogy ő nem az első italán van túl... Kezeit a nyakam köré fonta, és a nyakam kezdte csókolgatni, mire én egy aprót nyögtem. Férfiból vagyok...Igazából, zavart, hogy mindenki előtt csinálta ezt, ezért akármennyire is jól esett, nem akartam ilyen állapotban kihasználni, másrészt nem szerettem volna az egész társaság előtt ezt csinálni, így eltaszítottam magamtól, megráztam a fejem, megittam az utolsó korty whiskym, és otthagytam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése